|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 20:33:36 GMT 2
Meija grinnikte "Dat wordt nog wel wat dan, alleen maar voor een hoog cijfer". Ze keek Devon aan en keek hem plagerig aan. Eric stormde de leerlingenkamer binnen zonder wat te zeggen en liet zich op de bank vallen. Hij kreunde even. Op zijn gewaad waren verschillende bruine vegen te zien alsof hij zich net van een berg had laten afrollen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 20:42:56 GMT 2
Devon wierp Eric een vreemde blik toe en schudde zijn hoofd. 'Waar kom jij nou weer vandaan?' vroeg hij zijn vriend. Hij was meija alweer vergeten. Hij stapte op zijn vriend af, gaf hem een klap op zijn schodeur en omhelsde hem. 'Lang geleden!'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 21:10:04 GMT 2
"Van buiten" bromde Eric en grijnsde even, maar slaakte een klein pijnkreetje toen Devon hem een vriendschappelijk 'klopje' gaf. "Wat doe je? Ik heb een blauwe plek hoor. Op mijn kont"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 21:21:27 GMT 2
Devon lachte. 'Oh? Maar daar zat ik niet aan. Ik zou neit durven. Ik ben altijd leif en zachtaardig. Toch?' Hij gaf nog een klap, deze keer iets harder, op zijn schoduer en grinnekte. 'Je hebt ze je wel te pakken laten nemen, man. Wie heeft je echt zo toegetakelt?'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 21:28:24 GMT 2
Eric trok een pijnlijk gezicht en kwam half overeind. "Niet lachen oke?" zei hij tegen Devon en keek hem aan "Beloof je dat?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 22:08:57 GMT 2
Devon keek hem emotieloos aan. 'Hoe ka ik dat ou beloven? Als je zegt dat je uit een boom bent gevallen en darna aangevallen door eekhoorns, of gebeten bent door Flubberwurmen, dan lach ik me ene ongeluk. Maar ik zal mijn best doen.' Hij wierp even een blik op Meija, wiens bestaan hij zich opeens weer herrinerde.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 22:11:18 GMT 2
Meija grijnsde terug naar Devon en ging naast hem staan, en leunde tegen de bank op. "Voor de dag ermee" zei ze plagend tegen Eric. "Goed" zei Eric en vlocht zijn vingers in elkaar "Je had gelijk, over dat vallen. Ik ging voetballen en ik ben.. nou ja, gestruikeld. En op een steen terecht gekomen". Hij keek Meija aan "En ik bloed zelfs, ook op mijn kont geloof ik. Zien?". Hij grinnikte.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 0:01:34 GMT 2
'Graag,'zei Devon, terwijl hij zijn gezicht in plooi hield. 'Ik dacht dat jij zo goed on voetballen. Je stelt me wel een beetje teleur, hoor Er. Ach, laat ik maar niks zeggen. Herrinner je onze vorige wedstrijd nog? behalve dat ik het winnende doelpunt scoorde, was alles wat ik deed vallen en over de grond rollen. Toch hadden ze eht op mij gemunt..' Hij kon een lachje niet meer onderdrukken.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 9:38:07 GMT 2
"Je bent gewoon een eeuwig doelwit" zei Eric en trok een pijnlijk gezicht, en wist zichzelf zo ver te krijgen dat hij opstond. Hij veegde wat aarde van zijn rechtermouw en rekte zich langaam en uitgebreid uit "Maar hoe staat het leven hier?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 14:20:48 GMT 2
Devon zuchtte verdrietig. 'Ik dacht dat ik wel warm onthaalt zou worden door mijn vriendjes en vreindinnetjes, maar de enige die ik tot nu toe heb gezien zijn jij en Angelina en jullie zijn allebei verbaasd.' Hij grinnikte en rekte zich uit, weer zijn nonchalante 'ik-geef-nergens-om zelf. 'Ik ben dan ook drie dagen eerder dan geplant, maar ik heb genoeg uilen verstuurd. Hoe kunnen ze nou allemaal neit zijn aangekomen?'
|
|