|
Post by admin. on Jun 29, 2007 18:52:53 GMT 2
Een schok schoot door haar lichaam, vermengt met een tinteling van vreugde. Hij- hij had het toegegeven!
"Ik, ik" mompelde ze. Ze wist geen woorden meer te bedenken; alles leek te blijven hangen in haar keel, tegengehouden door het hart dat daar ook was komen kloppen. "Ik" herhaalde ze, terwijl de rest niet kwam. "Ik ook" fluisterde ze.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 29, 2007 18:59:51 GMT 2
Hij keek haar gespannen aan en toen ze zei dat zij het ook voor hem voelde, schoot er iets door hem heen. Hij bleef haar aanstaren. ''Oke'' Bracht hij met een glimlach eruit en stond op terwijl hij zacht naar haar liep. Voor haar bleef hij staan terwijl hij in haar ogen keek.
|
|
|
Post by admin. on Jun 29, 2007 19:03:41 GMT 2
Chantal glimlachte door haar tranen heen. "Ik- ik weet allen niet of..." begon ze, maar algauw kreeg ze hier spijt van. "Laat maar". Ze zuchtte en keek Manuel aan, terwijl een complete warmte zich over haar lichaam verspreidde. Ze glimlachte zwakjes en schudde haar hoofd. (benw eg)
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 29, 2007 19:24:40 GMT 2
Hij keek haar afwachtend aan terwijl hij wachtte op en antwoord. Toen die er niet kwam was hij gewoon stil. ''Is het goed als ik zeg dat jij de enigste bent'' Zei hij terwijl hij naast haar ging zittten en zijn arm om haar heensloeg. Hij veegde haar tranen weg en glimlachte. Hij was eigenlijk dolgelukkig. maar wist dat Chantal nog niet echt gekalmeerd was.
|
|
|
Post by admin. on Jul 2, 2007 16:25:00 GMT 2
Chantal knikte zwakjes. Een warme tinteling verspreidde zich door haar lichaam, wat haar een flinke opluchting gaf. Al die vragen die ze zichzelf de laatste tijd had afgevraagt, waren verdwenen. Op enkelen na, maar die konden haar niet schelen. Nu niet.
Een glimlach kroop over haar gezicht. Voorzichtig legde ze haar hoofd op Manuel's schouder, en sloot vermoeid haar ogen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 17:34:48 GMT 2
Zacht wreef hij over haar arme n sloot zijn ogen terwijl hij meteen daarna in slaap viel. Hoe het kon wist hij niet, maar hij was gewoon meteen weg.
|
|
|
Post by admin. on Jul 2, 2007 17:43:02 GMT 2
{Lekker- romantisch? XD} Chantal zuchtte, in gedachten verzonken. Het leek alsof iemand een spreuk over haar had uitgesproken, aangezien alles plots goedging. Alles.
Met deze gedachte nestelde ze zich iets dichter in Manuel's armen en viel in slaap, niet eens nadenkend over het feit dat morgen iedereen vreemd zou opkijken, aangezien hier twee mensen in slaap gevallen waren.
[Skip naar de ochtend xD]
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 17:45:36 GMT 2
{Nee, ze waren opeens vrolijk en vol eneergie terwijl het 3 uur midden in de nacht is}
Hij voelde een warme zonnestraal over zijn gezicht gaan en hij deed zacht zijn ogen open. Hij zag allemaal mensen raar naar hun kijken terwijl hij in zijn ogen wreef. HIj schudde even aan Chantal. ''Lieverd''[/] Zei hij zacht terwijl hij om zich heen keek. Iedereen maar dan ook iedereen keek naar hun.
|
|
|
Post by admin. on Jul 2, 2007 17:53:08 GMT 2
Ooc: Da's waar xD Maar om nou meteen in slaap te vallen? Bic: Chantal mompelde iets onverstaanbaars, nog half slapend. Ze had geen idee wáár ze was, met wíé ze was, en wíé er naar haar keek. Het enige wat ze doorhad was dat haar hoofdpijn er niet beter op was geworden. Toen Manuel's woorden tot haar doordrongen schoot ze echter wakker, waarna ze meteen haar hand tegen haar slaap drukte. Snel overeindschieten met hoofdpijn was niet bepaald een slimme actie.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 18:11:31 GMT 2
Hij keek geschrokken naar haar en ging met zijn hand door zijn haar. ''rustig'' Zei hij zacht terwijl hij ook opstond en haar in zijn armen sloot. Hij keek even om zich heen. ''Sorry hoor, maar kunnen jullie het zien'' HIj beet een keer echt van zich af terwijl hij verbaasd stond van zijn eigen woorden.
|
|