|
Post by admin. on Jul 4, 2007 15:37:29 GMT 2
"Ik haat die verdomde migraine" mompelde Chantal, terwijl ze met twee vingers op haar slaap drukte. "Waarom ik wel, en die stomme tweelingbroer van me niet?". Ze zuchtte, schudde haar hoofd en begon over haar slapen te wrijven.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 16:15:46 GMT 2
''Ga dan naar mevrouw pleister'' Zei hij zacht terwijl hij naar haar keek. Hij kon haar hiemee niet helpen, hij was niet echt ervaren hierin. ''Omdat je een vrouw bent?'' Grapte hij en trok haar mee naar het portretgat. ''Ik neem je wel mee naar Madame Pleister
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 16:57:44 GMT 2
"Voor hóófdpijn? Ik denk dat ik beter gewoon een nacht goed kan slapen, want het is maar hoofdpijn. Ik loop er de halve wereld mee rond. Migraine, dat woord moet toch wel genoeg zeggen?" zei Chantal, terwijl ze haar ogen even sloot en diep adem haalde. Ze liet zich meetrekken uit het portretgat, maar was niet van plan om naar de ziekenzaal te gaan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 17:00:00 GMT 2
''Dan niet joh'' Zei hij en keek haar aan. ''Ga dan maar slapen, chagerijn'' Zei hij, dat laatste zei hij zchter terwijl hij haar losliet en terug het portretgat inging. HIj stormde naar boven om zijn tas te pakken en daarna te gaan ontbijten. Hij keek iedereen negerend, allene maar naar onderen terwijl hij het portretgat opendeed en Chantal weer voorbij speurde opweg naar benden, hij had wel wat beters te doen dan dat gezeik aan te horen.
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 17:07:45 GMT 2
Chantal trok haar wenkbrauw op, rolde even met haar ogen en kwam tot de conclusie dat met haar ogen rollen slecht was voor haar hoofdpijn. "Jezus" mompelde ze geïrriteerd. Ze schudde haar hoofd, liep de gang uit en besloot naar beneden te gaan, om te ontbijten. Zolang ze maar even uit Manuel's buurt bleef. Toch spookte er een gedachte door haar hoofd; was ze echt zo'n chagerijn?
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 17:09:02 GMT 2
Hij pleurde zijn tas op de grond die door gleed. Maar dat kon hem niets schelen. Hij schepte veel op en begon te eten, zo geirriteerd als hij was. Hij ahd toch alleen het beste met haar voor of was dat ook niet goed meer? HIj at en dronk en at en dronk nog meer. HIj werd zowaar gek ervan.
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 17:10:06 GMT 2
Ooc; vervolg grote zaal XD
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 17:11:05 GMT 2
OOC: Jij opent jij bent aan de beurt >.<
|
|