|
Post by admin. on Jul 7, 2007 19:44:09 GMT 2
"Laat het gewoon achter je. Vergeet alles wat er de laatste tijd is gebeurd. Alles. Je kan het toch niet veranderen, Manuel, het is nu eenmaal gebeurd." zei Chantal, half fluisterend. Ze zuchtte even en keek bezorg naar Manuel.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 19:46:37 GMT 2
Hij schudde zijn hofd. ''Kan ik niet'' Zei hij terwijl hij haar hand streelde. Daarna stond hij op terwijl hij ahaar aankeek en zachtjes zijn mond naar de haarre bracht. Misschien niet het juiste moment, maar het was gewoon. Hij wist het niet.
|
|
|
Post by admin. on Jul 7, 2007 19:49:00 GMT 2
Chantal schudde haar hoofd, en slikte. "Nee, Manuel. Vergeet alles. Gewoon alles. Het mocht niet zo lopen" zei ze zachtjes, terwijl ze haar hand van zijn schouder haalde. Ze keek even naar de grond, maar richtte toen haar blik op Manuel. "Het had gewoon niet zo mogen lopen. Als we nu verde rgaan, mislukt het weer. Het hoort gewoon niet, we verschillen teveel"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 19:51:00 GMT 2
Hij bleef staan en keek haar aan. Hij knikte allen maar en knipperde even met zijn ogen. Daarna hield hij zijn hand door haar haar. Hij schudde zijn hofd. ''IK weet het niet'' Zei hij terwijl hij zijn handen nu langs zijn lichaam deed en weer naar buiten keek. Hij zuchtte, nu wel hoorbaar.
|
|
|
Post by admin. on Jul 7, 2007 19:54:31 GMT 2
"Het past gewoon niet. Het is als een puzzel waar de stukjes verloren van zijn" zei Chantal, half fluisterend. Ze slikte. "Het is slechts half. Je kunt de puzzel pas maken als je de verloren stukken gevonden hebt. Er is iets wat je dwarszit, Manuel. Als je dat oplost passen de stukjes in elkaar, simpelweg".
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 19:56:43 GMT 2
''Wat moet me dwarszitten dan? Ik weet niet waar je het over hebt Chantal echt niet''['/b] Hij keek haar aan. ''Ik weet het echt niet'' Zei hij terwijl hij haar nog steeds doordringend aankeek.
|
|
|
Post by admin. on Jul 7, 2007 19:58:12 GMT 2
"Dat weet je wel" zei Chantal zachtjes. "Maar dat kun je alleen vinden als je goed zoekt. Hier". Ze legde haar hand op Manuel's borstkas, op de plek waar zijn hart zat (als het goed is xD). "Heel diep zoekt"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 19:59:26 GMT 2
Hij keek naar haar hand, en hij wist het meteen. ''Meral'' Zei hij fluisterend. Hij keek haar weer aan. ''Wat wil je datik eg dan. Ik heb voor jou gekozen, maar ergens hou ik ook nog van haar'' Zei hij terwijl hij zuchte, dit was nog moeilijk dan hij had verwacht.
|
|
|
Post by admin. on Jul 7, 2007 20:01:27 GMT 2
"Zie je? Je hebt nog genoeg aan je hoofd, wat je op moet lossen vóórdat de puzzel in elkaar gezet kan worden. Vind eerst de verloren stukjes terug, voor je woest word op het incomplete plaatje" zei ze zacht, terwijl ze Manuel doordringend aankeek.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 20:03:14 GMT 2
HIj schudde zijn hoofd, dat was nog moeilijk dan het eruitzag. ''Wat wil je dat ik verander, ik kan niet van jullie allebei houden. Waarin moet de puzzel compleet worden? Ik kan jullie allebei kwetsen'' Zei hij terwijl hij naar de grond keek. Hij schudde opnieuw zjin hoofd. ''Het is te moielijk'' Zei hij zacht.
|
|