|
Post by admin. on Jul 7, 2007 20:05:38 GMT 2
"Dat moet je zelf uitzoeken, Manuel. Het is je eigen keus. Jij moet kiezen wie je neemt, om wie je het meeste geeft. De keus is aan jou" zei Chantal zacht, waarna ze zuchtte. "Het is jouw puzzel, en aan jou om hem af te maken. Maar hulp kun je altijd vragen, aan iedereen"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 20:07:22 GMT 2
Hij schudde weer zijn hoofd. Als hij voor Meral koos, zou zijn puzzel nog steeds niet opgelost zijn. ''De puzzel is dan nog steeds niet opgelost, als ik voor MEral kies'' Zei hij en keek haar weer aan. ''Ik kies dan voor niemand. Ik breek alleen maar harten, liefde is niet voor mij gemaakt'' Zei hij terwijl hij zacht naar de deuropening liep en de trrap afliep.
|
|
|
Post by admin. on Jul 7, 2007 20:11:24 GMT 2
"Het is jouw puzzel, en jij koopt hem omdat je hem leuk vindt. Je ontwerpt hem zelf. Hij is pas goed als jij hem mooi vindt, wat anderen er ook van vinden" fluisterde ze. Ze slikte en keek naar Manuel, waarna ze zuchtte. "Wie je ook kiest, ik zal het accepteren. De keuze blijft aan jou"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 20:13:23 GMT 2
Waarom maakte iedereen hem het zo moeilijk. Het was nu nog moeilijk. Hij bleef staan op een trede. ''Je maakt het me moeilijk, te moeilijk. Maar tussen ons kan het niet meer goed komen, Chantal.'' Zei hij terwijl hij naar haar keek. ''Dus, je moet iemand adners zoeken voor het Gala, onze vreindschap is dood, en onzer relatie is dood'' Zei hij terwijl hij bleef staan en wachtte op een antwoord.
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 12:01:07 GMT 2
Chantal liep op hem af en legde opnieuw haar hand op zijn schouder. "Het is jouw keuze, en ik heb gezegt dat ik het accepteerde" zei ze. Ze slikte en keek Manuel aan, waarbij haar ogen meer zeiden dan haar woorden, en ook precies het tegenovergestelde. "Ik hoop alleen dat je beter voor haar bent dan je voor mij was, en zij beter voor jou is dan ik voor jou was"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 12:41:10 GMT 2
Hijs chudde zijn hoofd en keek haar aan. ''NIet liegen, je accepteerd het niet, het doet je veel pijn Chantal. Je kan er niet onderuit komen door te liegen'' Zei hij terwijl hij haar nog steeds aankeek. En opnieuw schudde hij zijn hoofd. ''Vergeet niet dat ik je niet kan vergeten'' Zei hij terwijl hij zuchtte.
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 13:24:39 GMT 2
Chantal slikte moeizaam. "Het is jouw leven, Manuel, jouw puzzel. Jij moet beslissen. Weet je nog wat je laatst zei? Doe niet alles voor een ander, doe ook wat voor jezelf. Dat moet je doen Manuel, doe wat je goed lijkt" zei ze, half fluisterend. Ze keek Manuel aan e slikte opnieuw, zondaar haar hand van zijn schouder te halen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 13:32:22 GMT 2
''Nee Chantal, het is ook jou leven, en je kunt het niet toestaan. Dat kan je niet, je moet niet liegen'' Zei hij weer en hield zacht haar arm van zijn schouder. ''Voorbij gaat de tijd die kent, en het stopt geen moment'' Zei hij zacht terwijl hij noge en apar treden naar beneden liep. ''Misschien wou God dit wel niet, misschien moeten we gewoon vreinden worden'' Hij liep ze leerlingenkamer in maar keek niet achterom.
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 13:40:04 GMT 2
"Het zijn jouw keuzes, Manuel, het is jouw puzzel, en het is aan jou om hem op te lossen" zei Chantal zacht, en zuchtend. Ze keek Manuel na, waarbij ze haar tranen wegslikte. "En daar kan niemand, exclusief jij, jou mee helpen". Ze zuchtte.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 13:42:25 GMT 2
Hij probeerde niks terug te zeggen maar dat ging niet. Hij draaide zich om naar haar. ''Nee Chantal. Ook zonder jou is die puzzel dood. Alles is dood. Waarom meot iedereen altijd alles zo filosofisch uitleggen. iK wil mijn iegen puzzel maken, hoe dan ook. Laat die puzzel trouwens maar barsten of steek hem in de fik. Want ik word hier gek van. Ik ben ik en geen puzzel'' Zei hij terwijl hij slikte en nu naar het portretgat liep.
|
|