|
Post by Merel on Nov 4, 2007 17:03:24 GMT 2
"Tja dat zijn wij nou eenmaal... Wat jullie doen..., geen flauw idee eingelijk, maar het zou vast een stuk rustiger zijn." Zei hij zachtjes en sloeg het dekbed over haar heen en sloeg meteen een arm om haar heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 4, 2007 17:10:23 GMT 2
Tyra kroop dicht tegen hem aan, vlammend vanbinnen. Nooit gedacht dat het zo fijn voelde om tegen je vriendje aan te liggen... 'We doen niks. We slapen, maken ons 's ochtends mooi, maar verder doen we helemaal niks.' Ze streek zachtjes over zijn buik.
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 17:15:00 GMT 2
"Saai.." Mompelde Tristan grijnzend en gaapte even. Tja hij vond het eigenlijk ook altijd wel grappig hoe gestoord ze hier soms deden.. Vaak ook dood irritant. Hij gaf haar een zoen, en merkte toen ineens dat hij in zijn boxer lag, waarin hij altijd sliep, en hij hoopte dat ze dat niet zo erg vond.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 4, 2007 17:17:44 GMT 2
Tyra voelde een rilling door zich heen gaan, met haar ahdn tegen zijn warme, mooie buik. Ze ging nog wat dichter tegen hem aan liggen en legde haar hand op zin naakte schouders. 'WEl een beetje saai,'glimlachte ze en zoende hem terug.
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 17:20:13 GMT 2
"Zei ik toch gekkie.. Ik vraag me af hoe we morgenochtend gewekt worden... Nee blijf liever nog even in die droom met jou." Zei hij grijnzend en sloeg zijn armen om haar middel en trok haar voorzichtig dicht tegen zich aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 4, 2007 17:30:39 GMT 2
Tyra voelde zich warm worden op een maneir die ze niet kende, maar onderdrukte elk gevoel. Ze droeg enkel een shirtje en een kort broekje. Daar sliep ze altijd in. Haar blote benen tegen de zijne, zin armen om haar middel. Ze had niet gedacht dat ze op zovele maneiren van hem kon houden. Ze sloot haar ogen en vleidde haar gezicht tegen zijn borst.
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 17:33:48 GMT 2
Tristan grijnsde en drukte een kus op haar voorhoofd terwijl hij haar dicht tegen zich aan hield. Zacht, heel zacht zong hij een stukje van een nummer dat hij kende Because I can see us holding hands Walking on the beach, our toes in the sand I can see us in the country side Sitting in the grass, laying side by side You can be my baby Gonna make you my lady Girl you amaze me Ain't gotta do nothin crazy See, all I want you to do is be my love
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 4, 2007 17:48:49 GMT 2
Tyra kwam weer iets naar voren en keek hem aan met glinsterende ogen. 'JE zingt zo mooi...'zei ze zachtjes en streek over zijn wang en toen door zijn haar. Haar hart klopte als een gek in haar keel. 'Ik hou van jou,'zei ze en voelde zich meteen een idioot.
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 17:51:12 GMT 2
"Valt best mee hoor." Zei hij zachtjes en grinnikte. Daarna gaf hij haar een zoen op haar ene wang en toen op haar andere. "Ik ook héél veel van jou." Antwoorde hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 4, 2007 17:53:01 GMT 2
Tyra voelde hoe haar ahrt nog wat sneller ging kloppen. Zou haar hart dit wel volhoude? Maar het gevoel mocht neit verdwijnen. Dat mocht niet. Dat wilde ze niet. Ze streek opnieuw over zijn wang en sloot haar ogen.
|
|