|
Post by Merel on Nov 9, 2007 21:52:12 GMT 2
Tristan omhelsde haar stevig. "Gek dat hóéfde toch helemaal niet?!" Zei hij zachtjes tegen haar. Hij had echt het gevoel dat dat heeel goor moest zijn. Hij keek haar aan en besloot haar nu eens te helpen, en ging weer met zijn hand haar broekje in.
{getver roos! *wil die details niet weten*}
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 21:58:25 GMT 2
Tyra glimlachte toen hij dat zei. 'Kom op, ik kon je toch neit je mooie witte bed nog witter laten maken?' Ze grinnikte en kreunde toen zachtjes toen hij met zijn hand haar weer raakte. Ze gig dichter tegen hem aan liggen en bewoog zijn hand zachtjes over het plekje heen en weer terwijl ze haar ogen sloot. ( Sorry Bee xD Voorbereiding )
|
|
|
Post by Merel on Nov 10, 2007 23:19:46 GMT 2
"Gekkie." Mompelde hij en liet haar de rest doen wat ze wou. Hij gaf haar een zoen en ging met zijn andere hand door haar haar heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 10, 2007 23:21:23 GMT 2
Tyra kreunde en streek met haar vrije hand over zijn buik. 'Weet je zeker dat je dit nooit eerder hebt gedaan?' vroeg ze zachtjes.
|
|
|
Post by Merel on Nov 10, 2007 23:26:06 GMT 2
Tristan keek haar verbaast aan. "Ja.. Waarom vraag je dat? Waarom zou ik erover liegen?" Vroeg hij een beetje verbaast.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 10, 2007 23:33:08 GMT 2
Tyra grinnikte. 'Je lijkt te weten waar het fijn voelt, en hoe je meot bewegen, zelfs zonder dat ik je hand leidt. Het is dat ik graag je hand vast heb... anders had ik hem allang los gelaten.'
|
|
|
Post by Merel on Nov 11, 2007 22:25:28 GMT 2
Tristan grinnikte. "Jij leidt toch echt hoor." Zei hij en zoende haar. "Trouwens, jij wist het anders ook behoorlijk goed hoor..." Merkte hij toen op.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 13, 2007 0:30:34 GMT 2
Tyra bloosde. 'Daar ben ik blij om.. ik bedoel.. dat het goed voor je voelde...' Ze draaide haar hoofd weg en legde zachtjes zijn hand op haar buik.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 16:55:33 GMT 2
Tristan grinnikte en draaide haar hoofd weer naar haar toe zodat hij haar een zoen kon geven. Tegelijk vroeg hij zich af of hij het wel of neit zou doen.. XD
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 17:08:28 GMT 2
Tyra glimlachte en zoende hem zachtjes. 'Ik ben blij dat je wilde dat ik kwam. Het voelt fijn om zo bij jou te zijn.'
|
|