|
Post by Merel on Nov 9, 2007 0:59:49 GMT 2
Tristan hield zijn ene arm om haar heen geslagen. "Die gedachte vind ik logisch, en ergbegrijpbaar. Maar alles moet eem eerste keer zijn. En die is bij mij nog niet geweest." Zei hij, en ja, hij was hard XD
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 1:02:28 GMT 2
( xD )
Tyra glimlachte verlegen. Alsof zij het neit was die haar hand bestuurde, bewoog ze hem over zijn bik omlaag. bij de rand van de boxer aangekomen twijfelde ze even. In of uit... eerst maar over broek, was wel zo veilig. Toen haar vingers zijn harde geslacht raakte voelde ze een rilling door zich heen gaan die hoog begon en bij haar kruis eindigde. Ze voelde een nattigheid die voor haar onbekend was. ZAchtjes streek ze over de hardheid en rilde opnieuw.
|
|
|
Post by Merel on Nov 9, 2007 1:05:52 GMT 2
Tristan rilde even. "Je weet wel zeker dat je het wil hea?" Vroeg hij zachtjes, en durfde eigenlijk nog niet goed iets bij haar te doen. Vooral om dat hij dacht dat hij misschien iets te snel zou gaan, of tegen haar zin in.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 1:07:15 GMT 2
Tyra knikte. 'Dat weet ik zeker. Tenzij...'zei ze en ze trok haar ahdn terug. '... Jij niet wil dat ik dit doe...' Ze voelde dat ze opnieuw rod werd. Ze widle niks doen tegen zijn wil in.
|
|
|
Post by Merel on Nov 9, 2007 1:11:09 GMT 2
"Nee schat dat is het niet, ik wil alleen niet dat je dingen tegen je zin doet. Of dat ik straks dingen tegen je zin in doe" Zei hij naar waarheid.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 1:15:03 GMT 2
Tyra schudde haar hoofd. 'Op dit moment.. denk ik niet dat je ook maar iets kan doen wat ik niet wil..' Haar hand vond zijn gesacht terug en streek er zachtjes overheen. VErvolgens ging ze met haar hand omhoog en nam deze keer wel de ingang van zijn boxer, voor ze weer omlaag ging. Zijn geslacht voelde raar en fijn tegelijk. ZAcht en hard... Ze was bang en opgewonde. Een cobmbinatie die haar eigenlijk alleen maar meer deed verlangen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 9, 2007 1:18:01 GMT 2
Tristan rilde nogmaals en ging toen vervolgens voorzichtig met zijn hand iets naar beneden, eerst onder haar shirt. Hij keek haar aan en hoopte dat ze aan zou geven of ze het fijn vond of niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 1:21:48 GMT 2
Tyra rilde en sloot even haar ogen terwijl ze op haar lip beet. Ze hstreek opnieuw over zijn geslacht en haalde hem toen uit zijn boxer. De eerste die ze zag, behalve die van haar tweeling en die ahd ze nooit ahrd gezien. Het gaf haar een vremd soort kick. Een warmte daar beneden. Ze wilde dat hij doorging, terwijl ze zelf zachtjes over zijn gezacht streek en toen iets harder en ietsje sneller. DE dekens lagen nog steeds over hen heen en gelukkig was het nog donker in de slaapzaal.
|
|
|
Post by Merel on Nov 9, 2007 1:24:07 GMT 2
Tristan wou eigenlijk wel dat ze door gin, maar wou niet opdringen. Voorzichting ging hij steeds verder naar boven met zijn hand. "Je moet zeggen wat je wel en niet wil hoor." Zei hij nog wel en meost eigenlijk breed grijnzen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 1:25:51 GMT 2
Tyra glimlachte en boog zich voorover om hem te zoenen, terwijl ze met haar hand doorging. 'IK wil dat je doorgaat,'fluisetrde ze en toen verlegene: 'Voelt het fijn?' Ze wilde hem genot brengen, maar ahd geen idee hoe.
|
|