|
Post by Madjic on Nov 8, 2007 23:25:54 GMT 2
Roc keek even op naar het tweetal. Hij wist zeker dat hij net iets hoorde over Carmen en Miquel. Blijkbvaar was Carmen niet de enigste die haar mond voorbij had gepraat.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 23:27:30 GMT 2
Tyra rilde even. 'Het is... ik...' Ze haalde haar schouders op e zuchtte diep. Ze keek hem aan. Ze moest! Ze dwong zichzelf te kijken naar de ogen van de jongen van wie ze hield. 'Mijn gevoelns staan nooit zo ver van die van Miquel. we... denken en voelen vaak hetzelfde. Niet altijd, en niet voor dezelfde personene natuurlijk, alleen als het heel sterk is. En.. da is dit ook denk ik. Alleen... ik geloof niet dat Miquel nu iets met Carmen aan het doen is. Dus... zouden deze gevoelns. best weleens de mijne kunne zijn.' Het gevoel beangstigde haar. Ze trok haar arm op en dwude die zacht tegen haar borst.
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 23:34:20 GMT 2
"lijkt me soms dus best wel irritant." Mompelde Tristan en trok hoor voorzichtig nog wat naar haar toe. "Maar dan nog moet je zlf beslissen. Dat kan ik niet voor je doen." Vervolgde hij. Aan de ene kant leek het hem wel wat, aan de andere kant wou hij niks doen wat zij niet wou of overhaast was.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 23:39:38 GMT 2
Tyra glimlachte. Ze haalde diep adem en knikte toen. 'Deze gevoelns zijn de mijne. Ik denk.. dat ik het wel wil, zolang het maar met jou is. Bij elk nader lijkt het me verschikkelijk en eng. Maar bij jou.. .lijkt het me fijn. Veilig.' Ze durfde hem nog steeds niet aan te kijken, maar ze meende elk woord.
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 23:43:38 GMT 2
"Mag ook niet hopen dat je het van plan was om met andere te gaan doen?!" Zei Tristan en bedoelde het als grapje. "Nee grapje meid. Maar ik denk dat ik het, en dan echt alleen met jou, ook zou willen."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 23:45:05 GMT 2
Tyra glimlachte. Ze draaide zich weer naar hem om. 'Zelfs als we het misschien wel willen, dan nog hoeven we het niet meteen te doen.. toch?' Ze wilde wel graag bij hem zijn. Zo dicht mogelijk, maar ze wist niet of ze het nu wilde.
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 23:48:27 GMT 2
Tristan schudde zijn hoofd met een glimlach. "Tuurlijk niet. En ik was ook niet van plan het hier te doen.. Als je het niet erg vind." Zei hij emt een blik de slaapzaal rond.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 23:50:42 GMT 2
Tyra lachte.'Daar ben ik heel blij om.' Ze liet zich op hem vallen en dwude hem op zijn rug. Ze legde haar hoof op zijn borste en aaide zocht met haar hande over zin buik. Ze sloot haar ogen en genoot.
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 23:52:57 GMT 2
Tristan grijnsde en sloeg zijn armen om haar heen en gaf haar een zoen op haar hoofd. "Wil niet op staan. HEt is té gezellig metj ou."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 23:55:40 GMT 2
Tyra glimlachte. 'Dan staan we niet op. Dan doen we alsof we slapen en niks hebben gemerkt. Kan toch geberuen? IEdereen verslaapt zich weleens.' Ze gaf een kusje op zijn borst en glimlachte. Eigenlijk wilde ze wel weer odner de dekens gaan liggen...
|
|