|
Post by Merel on Nov 8, 2007 22:52:23 GMT 2
"Ach maak je niet druk, niks gebeurt.. Nouja, behalve slapen dan." zei Tristan trok daarna een heel sip gezichtje. "Ik wil helemaal geen leraar zijn! En vooral niet als hij Sneep heet!" zei hij gespeeld heel verdrietig.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 8, 2007 22:53:32 GMT 2
Roc draaide zich om in zijn bed. "Ah, dus de grif zijn niet de enigste met aparte verhalen uit de jongensslaapzaal." Zei hij grinnikend. "Schattig, misschien moet ik Elvira een keer meenemen, al overtreed ik dan onmiddelijk twee regels." Hij keek even op naar Tyra en Tristan en grinnikte opnieuw.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 22:55:56 GMT 2
Tyra schrok toen ze hoorde dat Roc wakker was. 'Nou, doe maar lekker! Gezellig!' Ze draaide zich blozend om naar Tristan. 'Ik weet het. Niks gebeurd...' Waarom voelde dat lang neit zo fijn als zou moeten? Dit was gewoon de tweeling band. Ze voelde zich zo omdat Miquel zich zo voelde met Carmen. Dit had niks met haar te maken. Ze liet zich weer op het bed zakken.
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 23:00:33 GMT 2
Tristan grinnikte en sloeg een arm om haar heen. "Jaa gezellig zeg, kunnen we straks een heel feesthier houden. Pyjama party?" Zei Tristan grijnzend en moest al best wel lachen bij het idee eraan.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 23:02:09 GMT 2
Tyra vleidde zich dicht tegen Tristan aan. 'Alleen zou ook leuk zijn..' Waar ben ik echt mee bezig? Ze had werkelijk geen idee waar de gevolens en gedachtes vandaan kwamen. Waarom deed ze opeens zo... raar?
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 23:05:28 GMT 2
{*verstopt Tristan na die nacht meteen* Anders is ie dood door Miquel dnk ik zo XD}
"Vast en zeker. Trouwens met jou kán het alleen maar gezellig zijn." Zei hij grijnzend en gaf haar een zoen, terwijl hij haardicht tegen zich aan trok.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 23:07:02 GMT 2
'Maar wat als er meer was gebeurd dan alleen slapen?'vroeg ze zacht. Waar haalde ze het lef opeens vandaan? Wat ahd ze echt? Een nachtje slapen bij een jongen in bed en opeens was ze.. Shirie ofzo... 'Heb je ooit iets met een meisje gedaan?' Ze had zichzelf wel van een toren kunne gooien op dat moment, al fluisterde ze zo zacht dat alleen tristan het kon horen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 23:09:49 GMT 2
Tristan keek haar letterlijk verbaast aan. Maar besloot wel eerlijk antwoord te geven. "Nop. Jij bent mij eerste echte vriendin." Zei hij zachtjes terug en kon dat van haar in zekere zin ook al wel raden. "Zou je dat dan willen ofzo?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 23:20:25 GMT 2
Tyra rilde over haar hele lijf. 'Ik heb geen idee. Ik voel me zo vreemd. Als ik bij je ben, of als ik aan je denk... vooral vannacht. Ik weet dat Miquel en Carmen.. nouja, dingen hebben gedaan en ik denk dat dit ermee te maken heeft. Ik voel wat hij voelt. TWeeling band.. weet je wel?' Ze keek hem even verlegen aan en draaide toensnel haar hoofd weer weg. 'Ik weet neit wat ik wil,'zei ze zacht.
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 23:23:34 GMT 2
Tristan knikte, dacht even na en gaf toen antwoord. "Maar het gaat er nu niet om wat Miquel vind of wel of niet heeft gedaan.. Het gaat nu om jou. Wil jij het? dan ik ook wel.. Wil je het niet? gewoon zeggen hoor, dat is echt veel beter." Zei hij eerlijk en keek haar even aan. Ze moest weten dat ze echt kon zeggen wat ze wou.
|
|