|
Post by melien on Nov 8, 2007 20:19:15 GMT 2
Max werd ineens wakker. Waarom wist hij ook niet. Hij rekte zich uit en keek toen in het bed naast zich. "Oja..." mompelde hij toen hij zich herinnerde dat Tyra 's nachts binnen was gekomen en bij Tristan was gaan liggen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 20:50:23 GMT 2
Tyra opende met tegenzin haar ogen, maar glimlachte toen weer. Haar vriendje zien was zo erg nog niet... zelfs niet als je daarvoor moest toegeven dat je wakker was. Dit was een mooie droom, eentje waaruit je neit wakker werd. ' Goeie morgen,'fluisterde ze zachtjes.
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 21:56:32 GMT 2
Tristan vervloekte even de wekker, en wou nog niet wakkerworden uit deze leuke droom. Hij glimlachte echter wel naar haar. "Morgen schat, beetje lekker geslapen?" Vroeg hij zachtjes aan haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 21:59:05 GMT 2
'Heerlijk,'fluisterde ze en kroop dicht tgeen hem aan. 'Dus het enige wat ik npodig heb om te slapen is jou mooie warme buik.. ik bedoel, jij tegen me aan, ik bedoel...' Ze sging een stukje achteruit en ging uit bed zitten. Ze was vlammend rood en moest de neiging onderdrkken om niet keihard weg te rennen. Wat zei ze nou allemaal?
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 22:07:47 GMT 2
Tristan glimlachte en ging naast haar zitten. "Nou zolang je geen last hebt gehad van het gesnurk, vond ik het heel gezellig hoor." Zei hij rustig en keek opzij naar haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 22:14:31 GMT 2
Tyra voelde hoe de vlammen haar uitsloegen. Ze haalde diep adem en ratelde toen zonder ademn te halen: 'Sorry van wat ik net zei. Ik bedoelde het niet zoals ik het zei. Nou, ik meende het wel, dat je een mooie buik hebt enzo, maar ik bedoelde het niet zoals ik het zei en ook niet om je dicht tegen me aan te hebben. Dat wil ik graag, maar.. niet zoals eht klonk. Ik bedoel, ik ben graag bij je. En het was vannacht erg fijn! Misschien leuk m vaker te doen, als je wil hoor. Als je neit wil is het ook goed. Met gaan.' Ze stond op en stapte over wat spullen heen. Ze voelde zich opeens wel erg naakt in alleen haar roze shirtje en korte witte broekje.
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 22:19:03 GMT 2
Tristan keek Tyra nog half verbaast aan na die stort vloed aan woorden, kom op hij was net wakker.... "Van mij mag je gerust vaker komen, en waarom ga je nu ineens zo overhaast weg?" Vroeg hij, een beetje teleurgesteld. "Trouwens kijk uit voor die hoop kleren daar, je wil niet weten wat er onder zit." Zei hij met een knik op een hoop kleren.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 22:21:41 GMT 2
Ergens wist Tyra dat ze door moest lopen, maar haar angst en nieuwsgierigheid won het toch va haar paniek. 'Nou wil ik het dus wel weten! Zelfs al krijg ik er spijt van..' Z beet even op haar lip. Ík wil weg.. omdat ik allemaal stomme dingen zeg waardoor je me dom zult vinden...'
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 22:34:32 GMT 2
"Ik raad het je af om te kijken.." Zei Tristan grijnzend en vroeg zich af of ze het zou doen. Er lag zo'n rare verzorgings boek onder dat je ging bijtne (zoals in de film) "Jij dóm? Hoe kom je daar nou bij? Als jij dom bent, ben ik Sneep."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 8, 2007 22:46:07 GMT 2
Tyra lachte. 'Oh help, ik heb met een leraar geslapen!'roep ze lachen en opeens bloosde ze. 'Nou ja, bij hem geslapen.' Ze voelde zich vreemd. Ze dacht nooit aan dit soort dingen. Stome miquel met zijn verhalen van hem en Carmen... Ze sloeg haar armen om zich heen.
|
|