|
Post by Merel on Nov 4, 2007 16:19:57 GMT 2
Tristan lag in zijn bed in de slaapzaal. Het was al behoorlijk laat, en hij sliep daarom ook. Hij woelde even wat heen en weer, maar sliep toen weer verder. Hij had een wat vage droom, maar dat had hij wel vaker. Al herinnerd hij zich de volgende dag meestal niks meer.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 4, 2007 16:24:12 GMT 2
Op haar tenen sloop Tyra de gang over. Ze opende geruisloos de deur van de jongensslaapzaal. Ze stapte zachtjes naar binenn en duwde de deur zachtjes dicht. Ze bleef even staan, met haar rug tegen eht hout, wachtend tot haar ogen aan eht donker waren gewend. ER snurkte minstends twee jongens en ze vroeg zich verbijsterd af hoe de rest in slaap viel emt dat lagwaai. Waarom was ze hier ookalweer? Ze wist niet eens waar Tristans bed was... Een paar minuten gingen voorbij. Toen nam Tyra haar besluit. Ze haalde diep adem en zonder een enkel geluid te maken sloop ze, lenig als een kat, om alle troep heen, opzoek naar het bed waar haar vriendje in lag.
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 16:29:28 GMT 2
Met een behoorlijk diepe zucht draaide Tristan zich weer om. Hij snurkte dan nog net niet, hij was wel altijd degene die de meeste herrie maakte, gewoon omdat hij altijd zo woelde en de helft van de tijd nog uit zijn bed viel ook. Hij had totaal niet door dat er iemand in de slaapzaal was gekomen, en zou dit eigenlijk ook niet snel door hebben tenzij hij wakker werd of werd gemaakt.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 4, 2007 16:34:07 GMT 2
Tyra schrok zich een ongeluk toen er opeens een harde snurk kwam van vlak naast haar. Ze draaide zich vliegensvlug om en struikelde over een paar schoenen. Ze viel met een zachte plof op de grond. Haar ahrt klopte zo hard in haar keel dat ze bang was dat idereen er wakker van zou worden. Nijdig pakte ze de schoenen op. Waarom waren jongens zo slordig? Tot ze d schoenen herkende. Nee... zoveel mazzel kon ze toch neit hebben? De jongen had zich weer omgedraait en zijn gezicht herkende ze uit duizenden. ZAchtjes kroop ze op hem af en bleef op haar knieen voor zijn gezicht wachten. Wat moest ze nu?
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 16:41:20 GMT 2
Tristan had amper wat van het geluid gemerkt en sliep rustig verder. Tot hij op een gegeven moment moest niezen. Hij trok zijn deken helemaal rondom zich en nieste toen luid, waardoor hij dus ook meteen wakker was. Met een zucht kwam hij onder de dekens vandaan en keek toen recht in Tyra's gezicht. Hij had het gevoel of hij droomde, en wreef nog eens in zijn ogen waarnaar hij breed grijnsde.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 4, 2007 16:43:44 GMT 2
Tyra was achteruit gedeinsd en stoote met haar hoofd tegen een adner bed aan. Ze keek op, maar gelukkig leek de jongen door te slapen. Ze blies haar adem zachtjes uit. Toen kroop ze weer naar TRistan toe. 'Hoi. Ik vroeg me ent af hoe ik je wakker moest maken, maar gelukkig bespaarde je me de moeite,'fluisterde ze en gaf hem daarna zachtjes een duw tegen zijn arm. 'Je had me wel mogen vertellen waar je slaapt!'
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 16:45:44 GMT 2
"watbeznenjedoenhiermijk." Mompelde Tristan nog half slapend. Hij wreef even de slaap nogmaals uit zijn ogen en grijnsde. "Nou volgens mij droom ik nog." Zei hij zachtjes en grijnsde. Hij schroof iets naar achteren en sloeg het dekbed wat weg. "Volgens mij had je het dan nog niet gevonden met al die troep hier."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 4, 2007 16:50:10 GMT 2
Tyra lachte zachtjes. 'Ik vond je juist door je troep. Maar dat jij kan slapen emt dat orcest! Als ik al hoopte hier te kunnen slapen dan weet ik nu al dat ik dat kan vergeten. Wat snurken die jongens! Hoe krijgen ze eht voor elkaar?' Ze voelde de slappe lach opkomen, maar probeerde die uit alle macht te onderdrukken.
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 16:53:13 GMT 2
"Ach je raakt er aan gewent joh. Het kan soms erger hoor.. Dat ze bijvoorbeeld midden in de nacht je gaan bespringen ofzo, of grappig denken te zijn een een concert met pannen en potten te houden.." Zei hij grinnikend en klopte toen op het bed.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 4, 2007 16:59:40 GMT 2
Tyra glimlachte en kroop verlegen op het bed. Het was ijskoud, dus wat kon ze anders dan tegen hem aan gaan liggen? 'Ik snap jullie jongens niet. Miquel is precies zo. Als ik verhalen hoor van wat zij doen in hun slaapzaal...'
(*pokes slaapzaal grifjes xD*)
|
|