|
Post by Merel on Nov 8, 2007 23:58:57 GMT 2
"Achja, als je het van die zonnige kant bekijkt. " Zei hij grijnzend en probeerde, zonder Tyra van zich af te gooien, het deken weer over hen heen te leggn. Wat na even ook nog lukte.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 0:02:16 GMT 2
Tyra grinnikte. Ze kwam even overeind, zodat ze beiden goed zouden kunnen liggen. Ze hield het deken wel om zich heen. Ze had het niet koud, maar het voelde zo veilig...
|
|
|
Post by Merel on Nov 9, 2007 0:07:54 GMT 2
b[]"Vind je het goed als ik even verder droom?"[/b] Mompelde Tristan zacht en lag zo wel prima, en wou het liefst nog lang zo liggen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 0:09:50 GMT 2
Tyra gromde even en ging toen bovenop hem liggen. 'Nee hoor, droom jij maar verder, als je het niet erg vind dat ik op jou blijf liggen en droom zonder te dromen.' Ze kuste hem zachtjes op de mond. Sinds wanneer durfde ze dit allemaal?
|
|
|
Post by Merel on Nov 9, 2007 0:16:51 GMT 2
Hij opende nog even zijn ogen en beantwoorde haar zoen. "Die van jou klinkt leuker.. Lawedat maar doen." Zei hij grijnzend/
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 0:19:09 GMT 2
Tyra grinnikte en sloeg haar armen om zijn nek. 'Wat wil je dan doen? Behalve lekker liggen dan, natuurlijk.'
|
|
|
Post by Merel on Nov 9, 2007 0:47:20 GMT 2
"Ik? Geen idee, liggen blijven en vooral niet naar de les gaan?" Zei hij grijnzend. "En jij?" Vroeg hij vervolgens en keek haaraan, in zekere zin.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 0:50:13 GMT 2
Tyra grinnikte. 'Ik denk wel hetzelfde. Toch... Ik weet helemala niks van.. je weet wel Dat ene. Ik ben bang dat als ik alles in een keer moet doen.. dat ik het niet kan.. Misschien kunnen we.. een paar dingetjes alsvast.. doen?' Ze sprak heel zachtjes.
|
|
|
Post by Merel on Nov 9, 2007 0:53:41 GMT 2
Tristan glimlachte toch even. "En waarom denk je dat dan? Mijn eerste keer toch net zo goed? Alles is voor mij ook nieuw, en ik weet er ook niks van." antwoorde hij en ging met zijn hand door haar haar. "Maar ik heb nergens bezwaar tegen hoor."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 0:56:08 GMT 2
Tyra glimalchte. Ze rolde van hem af, maar bleef met haar hoofd en hand op zijn bosrt liggen. 'Eigenlijk ben ik daar wel blij mee. Ik denk dat ik me niet op mijn gemak zou voelen als je het al emt adneren zou hebben gedaan...' Ze vroeg zich af of ze zijn gesclacht durfde aan te raken. Wat zou ze dan voelen.. zou hij hard zijn?
|
|