|
Post by Merel on Nov 9, 2007 1:29:47 GMT 2
Tristan zoende haar terug en kwam nu met zijn hand bij haar borsten aan. "Bij mij wel.. Bij jou?" Vroeg hij zachtjes terwijl hij ze eerst voorzichtig met z[n hand aanraakte/
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 1:31:24 GMT 2
Tyra knikte en rilde opnieuw. 'Ja,'antwoordde ze hees. Ze keek weer naar zijn geslacht en wist dat jongens het fijn vinden als je emt je mond iets deed. maar dat durfde ze niet. Dat zou ze nu neit doen. Nu nog niet. Misschien ooit wel eens.. maar nu niet. Ze streek er zachtjes over. Heen en weer. 'Wil je dat ik sneller ga?'vroeg ze acht. 'Je moet me leiden, zodat ik weet wat fijn voelt.'
|
|
|
Post by Merel on Nov 9, 2007 8:55:21 GMT 2
"Ik leid jou, moet jij mij leiden." Zei hij terwijl hij met zijn hand nu naar beneden ging. "Iets sneller." Mompelde hij zachtjes en gaf haar een zoen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 21:06:08 GMT 2
Tyra knikte en zoende hem terug. Ze bewoog haar hand sneller en pakte hem iets steviger beet. Ze beet zachtjes op haar lip toen hij haar clit raakt en kreunde zachtjes. 'Daar,'fluiserde ze.
|
|
|
Post by Merel on Nov 9, 2007 21:11:27 GMT 2
Tristan glimlachte. Weer iets geleerd. (XD) Voorzichtig streelde hij haar. "Kijk je uit, er komt straks een ontploffing." Mompelde Hij terwijl hij het gevoel had dat hij het niet lang meer tegen kon houden.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 21:34:46 GMT 2
Tyra stopte heel even, zich afvragend wat ze moest doen als dat gebeurde.... Haar lichaam reageerde vanzelf en ze boog zich voorover. Ze plaatse haar lippen rond zijn geslacht en bewoog haar mond op hetzelfde ritme als haar hand. Het smaakte vreemd zoutig, naar zweet en naar zijn huid. Ze vroeg zich af hoe het zou zijn als hij kwam...
|
|
|
Post by Merel on Nov 9, 2007 21:40:38 GMT 2
Tristan schrok behoorlijk door haar reactie. Hij vond het als jongen fijn, maar had zo'n gevoel dat het voor een meisje echt drie keer niks was. En dan vooral niet als. "Tyra..." Mompelde hij en probeerde het echt nog tegen te gaan.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 21:42:36 GMT 2
Tyra negeerde hem en ging door. Het verbaasde haar hoe leuk het was en hoe opgewonden ze ervan werd met zijn geslacht in haar mond. Hij leek steeds harder te worden...
|
|
|
Post by Merel on Nov 9, 2007 21:47:55 GMT 2
Tristan beet op zijn onderlip en kreunde -zo zacht mogelijk- toen de ontploffing kwam. {XD} Al hoopte hij dat Tyra daar geen last ofzo van zou hebben. Hij probeerde in zekere zin omlaag te kijken naar haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 9, 2007 21:49:36 GMT 2
Tyra schrok toen ze de smurrie (xD) in haar mond kreeg. Ze slikte het door en prbeerde haar gezicht in plooi te houden. Dit was wel eht smerigste dat ze ooit in haar mond had gehad. Ze ging door, tot ze zeker wist dat hij klaar was en slikte alles weg. Ze hijgde licht en glimlachte naar hem. Een rilling kon ze echter niet onderdrukken.
(en ja het is echt zo smerig xD)
|
|