|
Post by \\ Jess' on Dec 14, 2007 19:34:36 GMT 2
Ze grijnsde. Maar keek plots raar om. "Zo hoe bedoel je opeens. Maar dat weet ik, en jij bent ene lekkere hunk" Zei ze terwijl ze grinnikte. Ze ging zachtjes met haar handen over zijn been en kriebelde voorzichtig. Ze held echt van hem, dat was zo zeker.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 14, 2007 20:04:13 GMT 2
"Ik weet niet. Ik bedacht het me plotsteling. Ik wist het natuurlijk al heel lang, maar ik moest het gewoon even mededelen." Xander grijnste en spande zijn benen aan toen ze kriebelde. "Oei." Fluisterde hij en gaf haar weer een kus in haar nek.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 15, 2007 18:59:33 GMT 2
Ze straalde terwijl ze haar handen liet rusten op zij benen. Ze draaide zich om en zoende hem weer zacht. Ze beet zachtjes op zijn lip. "Waarom is het hier zo stil, niet dat ik het erg vind" Ze ging met haa rkoude hangen langs zijn nek.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 16, 2007 13:36:53 GMT 2
Xander haalde zijn schouders op. "Misschien zijn ze allemaal eten ofzo... of misschien houden ze allemaal een middagdutje." Hij grijnste vrolijk en pakte een van haar handen goed vast.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 16, 2007 19:31:19 GMT 2
Ze grinnikte. "Maar ik vind het helemaal niet erg dat er niemand is, jij bent er. Dat is het beste" Zei ze, zachtjes terwijl zezacht over zijn benen ging. Ze draaide zich weer naar hem om en streek zacht met haar handen langs zijn wangen. "Middagdutje, hoe kom je erbij" Grijnsde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 16, 2007 23:20:47 GMT 2
Xander haalde opnieyw zijn schouders op. "Geen idee, het kwam zomaar ineens in me op. Maar dat is niet echt een mogelijkheid of wel?" Hij lachte even. "Maar je hebt gelijk. Wij samen is al het beste wat maar kan."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 17, 2007 18:16:23 GMT 2
Ze knuffelde hem zowat dood. "Hmmm" Ze drukte een kus op zijn neus. "Kom, dansen" Daar had ze zin in. Ze stond op en trok hem overeind aan zijna rm. "Kom, en nou niet gaan zueren dat je het niet kan. IK wil het graag" Ze keke hem haast smekend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 19:27:13 GMT 2
"Maar... Maar... We gingen toch niets doen?" Hij trok een pruillipje, maar liet zich wel overeind trekken. "Nou vooruit dan maar. Ik kn er niet tegen als ze zo kijkt." Zei hij lachent. "Wat voor dans wilt mijn engel?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 19, 2007 16:26:40 GMT 2
"Ja, maar nu wel" Ze grinnikte terwijl ze wat met haar heupen begon te bewegen. "En de oeh en de ah" Ze grinnikte en legde haar amren om zijn nek heen. "Dit is ook leuk" Ze stak haar tong uit.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 0:08:22 GMT 2
Xander keek Kayleigh verbaasd aan, maar danste mee. "You're a silly girl." Lachte hij en gaf har kus. "That is, you're my silly girl." Hij lachte zijn handen op haar heupen.
|
|