|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 15:29:30 GMT 2
Ze legde haar hand rustig in zijn nek, ens topte utieindelijk ook. Ze voelde de warmte tussen hun. En kreeg het haast heet. Ze ging met de andere hand door zijn haren. En liet uiteindelijk zijn lippen los. "Hmm" Ze knipperde eventjes.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 15:31:06 GMT 2
Ze voelde zich zoals altijd heet worden. Door de warmte tussen hen. Ze legde haar hand in zijn nek en kriebelde zachtjes. Uiteindelijk liet ze zijn lippen los, en keek hem aan met stralende oogjes. "Hmm" Zei ze en legde haar hoofd zachtjes tegen zijn borst aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 21:28:58 GMT 2
Xander grinnikte. "Genoten?" Vroeg hij zacht en streeld Kayleighs haar. "Gaan we nu wel lekker rustig zitten of wil je zo blijven staan?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 21:46:32 GMT 2
"Ik geniet altijd met jou. Ja, om jou ene plezier te doen" Ze sprong op de bank terwijl ze daarna rustig ging zitten. Ze kneep haar ogen tot spleetjes. "Kom hier macho man" Ze grinnikte.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 17:41:41 GMT 2
Xander lachte en ging rustig naast haar zitten. "he, je hebt al mijn energie afgetapt." Hij grijnste en trok haar bij zich op schoot.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 17:43:41 GMT 2
Ze grijnsde terwijl ze, toen ze op zijn schoot zat, haar hoofd op zijn schouder legde. Ze drukte een kusje in zijn nek en haalde zachtjes adem. "Nee, ik heb geen puf meer' Fluisterde ze. Ze blies zachtjes in zijn nek en pakte zachtjes zijn hand. Ze kriebelde zijn handpalm.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 17:59:28 GMT 2
Xander glimlachte en sloeg zijn vrije hand om haar schouder. "Dan lijkt het me een goed idee om hier gewoon lekker te blijven zitten." Hij keek even door het raam en zag dat het alleen maar harder was gaan regenen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 18:02:38 GMT 2
Ze sloot haar ogen. "Mmm" Ze grijnsde zwakjes, maar was veels te moe om nog wat te kunnen doen. Hoe het kwam wist ze niet. Binnen een paar tallen was ze al in dromenland, en gleed zachtjes van Xander zijn schouder af, zodat ze languit lag op de bank. Ze draaide zich een beetje.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 18:12:52 GMT 2
Xander grinnikte en bekeek zijn slapende vriendin. Hij streelde zachtjes haar haar. Hij geeuwde even en bedacht dat hij ook wel een dutje kon gebruiken. Maar slapen wilde hij niet.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 18:18:52 GMT 2
Ze kwam al snel weer oevreind en keek Xander met slapende ogen aan. "Hmm" Ze legde haar hoofd nu tegen zijn borst aan en sliep maar weer verder. Dat was wel ebter. Anders was ze straks een stuk chagerijn.
|
|