|
Post by \\ Jess' on Dec 12, 2007 15:53:37 GMT 2
Ze opende de deur van de leerlingenkamer en keek om haar heen. Ze trok zacht Xander mee en glimlachte. "Perfect!" Grinnikte ze en draaide zich naar hem toe. Ze gaf hem een zachte kus. Daarna liep ze rustig naar de bank en ging iztten. "Even ene geode houding vinden" Zei ze, en wenkte dat hij naast haar moest zitten.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 17:51:30 GMT 2
Xander ging naast haar zitten. Hij merkte ineens dat hij koud was en dat hij nog best moe was. Maar dat zou vast door het weer komen. "Ow mijn schat, elke houding met jou is goed." Lachte hij en gaf haar een kus op haar wang.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 13, 2007 21:53:16 GMT 2
Ze ging in zijna rmen liggen. "Ik wil dat je mij warm maakt en droog" Ze grinnikte en legde haar hoofd tegen zijn brost aan. "Hmm" Ze lag nu al lekker. Hoe zou dat zijn als ze warm zou worden. Ze sloot haar ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 22:09:00 GMT 2
Xander lachte en zei niets. Hij pakte haar haren voorzichtig bijeen en maakte haar nek vrij. Daarna wreef hij over haar armen om ze op te waren. Ondertussen boog hij naar voren en gaf haar zachte kusjes in haar nek.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 13, 2007 22:11:06 GMT 2
Ze grinnikte toen hij haar zachtjes kustte. "Dat keiteld" Flusiterde ze. Ze ging zacht met haar handen over zijn benen, om deze wat warmer te maken. "WOr dje al warmer?" Flusiterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 22:15:27 GMT 2
Xander knikte, niet dat ze dat kon zien. "Maar toch ga ik door." Fluisterde hij in haar oor en gaf haar een kusje net naast haar oor.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 13, 2007 22:21:50 GMT 2
"Hmm, oke"[/] Zei ze, terwijl een rilling over haar rug ging. Ze kneep zacht in zijn been. "Wat jij kan, kan ik ook" PLaagde ze hem. Ze draaide zich nar hem toe. En drukte zacht haar lippen op de zijne. Ze sloeg haar armen om hem heen. En legde haar hoofd op zijn schouder. "Dit ligt ook wel lekker" Flusiterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 22:28:10 GMT 2
"Nouhou. Nu kan ik er niet meer bij." Zei Xander klagend en trok een sip gezicht. "Je mag niet zo zitten."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 14, 2007 19:10:19 GMT 2
Ze trok een zlielig gezicht en ging weer anders zitten, dezelfde houding als net. "Nou, zo dan?" Verzuchtte ze. Ze keek even om en grijnsde. "Als je dit beter vind" Mompelde ze, en draaide haar hoofd terug.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 14, 2007 19:28:41 GMT 2
Xander grijnst breed. "Ja! ZO is het goed." Hij streelde over haar haren en bekeek haar bewonderend. "Je bent beeldschoon." Fluisterde hij ineens.
|
|