|
Post by \\ Jess' on Dec 20, 2007 10:59:33 GMT 2
"Dit heb ik nog niet gezien van je!" zei ze vrolijk terwijl ze grijnsde. Ze ging dicht tegen hem aandansen terwijl ze grinnikte. "Maar ik vind het heel leuk, moet ik je zeggen" Ze keek hem met stralende ogen aan. Dansen was haar favoriete ding wat ze deed.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 20:20:13 GMT 2
Xander boog zijn hoofd naar voren tot boven haar schouder en bij haar oor. "Misschien zijn er wel meer denken die je nie van mij weet. Maar dansen is niet echt iets wat ik vaak doe hoor, maar mijn vader vond dat ik dat moest kunnen voor als het nodig was." Hij hief zijn hoofd weer en duwde haar een beetje van zich af en liet een van haar handen los. Zijn andere hand hield hij omhoog zodat ze een pirowet (Ofzo XD) kon maken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 10:32:05 GMT 2
Ze rilde even terwijl ze glimlachte. "Ik ben blij deze eer te hebben" Ze beet zachtjes op haar lip. Om daarna eenr ondje onder zijna rm te draaien. Ze streek toen ze weer gewoon stond haar haar naar achter.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 14:45:42 GMT 2
Xander glimlachte en sloeg zijn armen weer om haar heen zoals het hoorde. "Is je geraden ja. Want zovaak zul je me niet tot dansen krijgen buiten een feest." De glimlach die rond zijn mond speelde werd wat groter, maar hij sprak op gedempte toon.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 17:05:24 GMT 2
"Ik ben blij dat je het nu doet" Flusiterde ze terwijl ze nu heel rustig deed. Haar tempo versloomde en ze grinnikte. "Zo kan het ook" lfusiterde ze nog steeds.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 17:25:49 GMT 2
Xander knikte. "Zo kan het ook." Herhaalde hij op hetzelfde volume en grinnikte. "Enig idee waarom we fluisteren?" Vroeg hij fluisterend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 17:31:01 GMT 2
"Omdat ik het moment niet wil verstoren" Flusiterde ze terug met een grijns. Ze drukte zacht haar lippen op de zijne. En alles herhaalde zich opnieuw. het warme gevoel, alles. Ze trok hem dichter tegen zich aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 18:34:13 GMT 2
Xander glimlachte en beantwoorde haar kus. Hij hield zijn hoofd een beetje schuin zodat hun neuzen niet geplet zouden worden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 19:36:47 GMT 2
Zegrijnsde. Terwijl ze zich erg verdiepte in hun zoen. Ze zoende hem teder en innig. Ze wist niet waarom, maar ze had er nu gewoon even behoefte aan. Zowel als bedankje voor de ketting, als dat hij van haar hield, en andersom.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 2:32:42 GMT 2
Xander was opgehouden met dansen en richttezich nu volledig op hun twee. Hij liet zijn handen liggen waar ze lagen. Hij trok haar niet tegen zich aan, omdat dat al bijna niet meer meer kon.
|
|