|
Post by Merel on May 25, 2007 21:52:52 GMT 2
'kut' vloekte Rachanna binnensmonds. hoe gingen ze dit nou weer oplossen? "We hebben echt een heel groot probleem." Zei ze met een hele diepe zucht. Verslagen zakte ze verder onderuit in de bank. Ze waren er allemaal geweest als het zo door ging. Ze werden waarschijnlijk van school gestuur.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 26, 2007 7:38:50 GMT 2
Meera had tussendoor wat gelachen om de opmerkingen van haar vrienden, maar was verder stil. Ze had vaag gehoord wat er met Thomas was, maar als ze tussen hem en Ryanne zou moeten kiezen was de keuze niet zo moeilijk. Even wierp ze een blik op Elin en Eline. Een zucht ontsnapte uit haar mond, wat zien die mensen in make-up. Een zwakke glimlach kwam op haar gezicht. Daarna keek ze even haar vrienden een voor een aan.
|
|
|
Post by » Aline. on May 26, 2007 12:25:55 GMT 2
Chloë voelde zich omgeven door mensen die een hekel hadden aan haar beste vriendin. Ze wilde iets zeggen, deed haar mond open, maar sloot hem ook weer. Ze dacht na over de rechtszaak. Ze wist niet wat ze zou moeten doen als Ryanne van school gestuurd werd. De rechtszaak was morgen al, realiseerde Chloë zich.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 15:06:08 GMT 2
Draconic halde zijn schouders op. 'Mij mogen ze opsluiten. Ik heb genoeg gedaan daarvoor toch?' Hij keek naar zijn vrienden. Het idee dat zij vrienden verraden zouden worden maakte hem bang, mar ergens maakte hij zich wienig zorgen. Het teken zat misschien op ieders schoduer, er waren genoeg manieren om daar iets aan te doen. Nu dacht hij weer aan het plan dat hij eerder voor Thomas had bedacht. 'Hey, Thomás, weet je nog dat ik zei dat Terry je wel zou kunnen helpen? Misschien kan ze jullie allemaal helpen. Ik weet dat ze met drankjes bijna alles kan, namelijk ook kwaad en dergelijke verdrijven. Ze heeft van die drannkjes, gewoon, omdat ze zo'm fanatiek 'ik haat het kwaad' tutje is. Ze zou kunnen helpen...'
|
|
|
Post by » Aline. on May 26, 2007 16:49:11 GMT 2
'Het kwaad verdrijven? Met een drankje? Maar dan komt zij wel te weten dat wij het teken hebben, toch?' vroeg ze. Ze keek van Draconic, naar Thomas, naar de anderen. Ze begreep de logica niet om het aan Terry te vragen, ze vertrouwde Terry niet. Toch leek het alsof er niet veel anders op zat. Als ze tijdens de rechtszaak erachter zouden komen dat zowat alle Zwadderaars dooddoeners waren, dan waren ze nog lang niet jarig.
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 17:33:35 GMT 2
"Weet ze al en ze is te vertrouwen." Zei Rachanna zacht, het koste haar wel wat moeite. "Maar anders, Als ik toch gevangen wordt gezet, dan maar bij jullie in de cel." zei ze met een droge glimlach en gaf Draconic nog een zoen op zijn wang. Hoewel ze dit zei, had ze er niet zo'n zin in om naar Azkaban te gaan, of enig ander iets. Ze hoopte echt vurig dat Ryanne haar grote mond hield. "Maar dan zou ze ook haar vader verraden!" Bedacht ze ineens en keek rond.
|
|
|
Post by » Aline. on May 26, 2007 17:37:14 GMT 2
'Waarom?' vroeg ze aan Rachanna. Ze zag niet in waarom ze Sneep ook zou verraden, als ze hen ging verraden. 'Misschien verraad ze ons wel helemaal niet en maken we ons onterecht zorgen,' zei Chloë. Ze kon zich niet goed voorstellen dat haar beste vriendin haar zou verraden. 'Weten jullie waaróm er eigenlijk een rechtszaak komt? Waarom wordt ze niet gewoon meteen van school gestuurd?' vroeg ze zich hardop af.
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 18:18:56 GMT 2
"Denk eens na, Als heel Zwadderich zo'n beetje Dooddoener blijkt te zijn, Zouden ze dan niet even bij de Afdelingshoofd kijken?" Ze zuchte. Dat was toch logisch? "Waarom ze niet van School gestuurd word en en Rechtszaak krijgt weet ik niet. Het helpt niet denk ik want ze wordt alsnog van school gestuurd." Toch bleef bij de gedachte dat ze gerust verrade konde worden.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 21:46:56 GMT 2
'Terry zegt geen woord tegen anderen. Trouwens, als ik dat teken kwijt ben, dan kap ik er mee. Laat Voldemort - hij rilde- maar komen. Ik heb zoveel mensen vermoord... Hem kan ook nog wel! Mijn vader wilde ook geen dooddoenre zijn en mijn grootmoeder ook niet dus...' Tranen blonken in zijn ogen. Hij zou een schande worden voor de familie... Hij vermande zich en keek naar zijn vrienden. 'Ik laat mijn teken niet weghalen denk ik, maar ze zal het voor jullie doen als jullie het vragen. Echt, je kan haar vertrouwen. Je raakt hoogstends haar respect kwijt. Nou ja.. ze is toch maar eeen Grifje..' Dat meende hij niet. Ze was veel meer. Ze was ijn beste vreindin... Dat had hij in die tijd wel ontdekt.
|
|
|
Post by » Aline. on May 27, 2007 12:47:44 GMT 2
'Hmm, ja, dat is waar,' zei Chloë tegen Rachanna. Ze kon zich haast niet voorstellen dat Ryanne haar eigen vader zou verlinken. Ze dacht na over wat Draconic zei. Eigenlijk wilde ze haar teken ook niet weg laten halen. Dat vond ze verraad tegenover andere dooddoeners. Misschien wilde ze zelfs nog wel liever Azkaban in dan het teken weg laten halen.
|
|