|
Post by greenlightning on May 6, 2007 16:12:09 GMT 2
Draconic had het verwacht en ving het lachend op. 'Ik heb je gemist, man. Ik had echt alleen m'n pa en m'n opa. Zelfs m'n zusje was er neit! Ik heb je ook niet meer getroffen bij... bijeenkomsten...' Hij keek om zich heen of iemand hen kon horen. Hij en Thomas wisten het van elkaar, maar het hoefde niet openlijk bekend te worden, zelfs niet onder de zwaderaars. 'We moeten weer eens wat gaan doen. Boeit me niet wat.' Hij gooide het kussen met een mooie boog naar zijn vriend.
|
|
|
Post by Krista - on May 6, 2007 16:55:19 GMT 2
Deze keer wist Thomas het groene kussen behendig te ontwijken en kwam overeind. "Waat?" zei hij en keek Draconic grijnzend aan.
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 6, 2007 17:13:39 GMT 2
Felix volgde de kussens die over een weer gingen. Hij schudde even zijn hoofd. "Voldemort zou er blij mee zijn als hij dit zou zien" zei hij kalm op een sarcatische toon. Hij keek van Draconic naar Thomas. "Kleuters" mompelde hij daarna, wetend dat dat niet zo verstandig was om te zeggen.
|
|
|
Post by Krista - on May 6, 2007 17:31:19 GMT 2
Thomas werd bleek en zei niets meer. Vervolgens stond hij op, liep de leerlingenkamer uit en zei dat hij op zoek ging naar Ryanne.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 18:03:30 GMT 2
Draconic lachte alleen maar. 'Goed met kussens, goed met spreueken, goed met wapens. Maak jij je maar geen zorgen. Hoe kidnerachtig ik me soms ook mag gedragen, ik maak mezelf wel zinvol. Maar kussens zijn zo zoveel beter om bij vrienden te gebruiken. Vind je niet?' Hij gooide een ander kussen -zwart als Terry's haar, dacht Draconic- tegen Felix' hoofd. 'Je maakt je te druk. Ik ben verveeld. Geef me iets zinvols om te doen, of voel mijn wraak, een regen van kussens!' Hij pakte een tweede kussen en smeet deze richting zijn vriend.
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 6, 2007 18:20:24 GMT 2
"Ik houd van wraak" zei Felix alleen maar nadat hij het eerste kussen had opgevangen. Hij zag het tweede kussen op hem afkomen en greep snel zijn toverstok "Incendio" zei hij kalm en het kussen ging in vlammen op. Felix glimlachtte even. "Kom maar op met je kussens" zei hij nu tegen Draconic. Hij hield zijn toverstok paraat.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 18:26:05 GMT 2
Draconic keek ,zogenaamd, beteuterd naar het kussen. Toen pakte hij zijn eigen stok en wees ermee naar Felix. 'Jij harteloos wezen! Zomaar een onschuldig kussen aanvallen? Wacht maar af, ik zal je laten voelen dat wij kussens neit met ons laten spotten!'
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 6, 2007 18:30:48 GMT 2
Felix keek even verbaasd naar de reactie van zijn vriend en moest lachen. "Je verveelt je in ieder geval niet meer" mompelde hij. Hij richtte zijn stok nu ook op zijn vriend. "Kom maar op" zei hij toen grijnzend. "Laat mij de wraak der kussenmeester voelen" Hoewel het hem veel moeite kosten lukte het Felix toch om niet in lachen uit te barsten en zijn gezicht in plooi te houden.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 18:33:17 GMT 2
Draconic had midner geluk. Hij kon een grijns niet van zijn gezicht afhouden. 'Voel mijn... wraak! Hij schoot een straal af, die lande op het plafond boven Felix e opeens regende het kussen. Roze, plushy kussens. Zoveel, dat Felix er werkelijk odner bedekt zou raken. Draconic kon zijn lachen niet meer in houden en bulderde van eht lachen.
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 6, 2007 18:37:42 GMT 2
"Dat gaat moeilijker worden" zei Felix. Hij keek naar de grote hoeveelheid kussens. "Wingardium Leviosa" zei hij kalm en de kussens bleven zweven. "Voel je eigen wraak" zei hij daarna tegen zijn lachende vriend en wees op Draconic met zijn toverstok, wat als gevolg had dat alle kussen, of in ieder geval die die zweefde op Draconic afvlogen. Felix keek even naar de roze kussens die aan zijn voeten lagen. "ze zijn schattig" zei hij, nu wel lachend en pakte een kussen op om hem te knuffelen.
|
|