|
Post by greenlightning on May 6, 2007 19:32:27 GMT 2
Draconic zakte door zijn knieen en liet zich toen op zijn rug vallen van eht alchen. 'Mijn wraak is zacht en roze, wacht maar als mijn vader dit ooit te horen krijgt. Hij onterft me meteen.'Hij werkte zich omhoog tot hij zat en zwaaide met zijn stok. 'Dit is de waark van de rozekussenmeester.' Het kussen vernaderde in een roze konijn dat blafte en felix met zijn lege ogen aanstaarde. Alleen de oren bewogen.
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 6, 2007 19:44:19 GMT 2
Felix keek lachend naar het konijn. "Nu ben ik bang" zei hij. Hij smeet het kussen dat hij in zijn handen had richting Draconic en richtte toen zijn stok op het konijn. "wat zou er gebeuren als ik de crucio over dat beest uitspreek?" vroeg hij zich hard op af. "nee, zonde van het risico. Diffindo" Het konijn ontplofde als het waren en Felix hield zijn handen voor zijn hoofd, om zo zijn gezicht te beschermen tegen de stukken konijn, die alle kanten opvlogen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 20:27:01 GMT 2
Draconic rolde letterlijk over de grond van het lachen. 'Ik zal mijn roze blaffende konijnenbeest wreken,' probeerde hij te zeggen. Maar het was weinig verstaanbaar. Ze waren aan eht gooien met roze kussens.... nee, dat kon je toch niet menen??? Wat als Sneep nu kwam? Draconic kreeg bijna een rolberoertje bij de gedachte aan Sneeps gezicht. 'Wat denk je, zullen we Sneep gaan doodgooien met roze zachte kussens? Wie hem dood.... hoeft niet al die kussens op te ruimen.'
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 6, 2007 20:36:18 GMT 2
"Daar weet ik wel effectievere manieren voor dan hem met kussens begooien" antwoordde Felix. Hij grinnikte even, alleen al bij het idee. Sneep dood omgeven door roze kussens. "Maar het zou niet goed zijn een Dooddoener te vermoorden" zei hij daarna en probeerde serieus te kijken, wat totaal niet lukte. "en kussens opruimen is zo gebeurd" zei hij vervolgens "we dumpen ze gewoon allemaal op het bed van Thomas"
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 21:42:19 GMT 2
Draconic barste opnieuw in lachen uit- hij was echt extreem melig. 'Als we alle kussens gebruiken van de kussenmeester, dan zie je geen bed meer, alleen maar kussens. Oh man, hij vermoord ons als we roze kussens op zijn bed leggen!' Hij kwam opeens overeind met een valse grijns op zijn gezicht. Hij keek Felix uitdagend aan. 'Weet je wie dat nog erger zou vidnen? Ryanne. Als we de kussens op haar bed gooien.... behalve dat we worden ermoord dan... dan flipt ze echt! rent ze vannacht gillend haar kamer uit!' Draconic vond eht wel een grappig idee. Hij zou haar wel geruststellen, voor Z erachter kwam dat het van hem kwam. Hij stond op. 'Wat had je dan in gedachten voor Sneep?'
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 7, 2007 16:36:30 GMT 2
"Er is alleen een probleem, wij kunnen niet in de meisjesslaapzaal komen" bracht Felix hikkend uit omdat hij moest lachen om het idee. "Ik heb morgen zo'n buikpijn" zei hij opeens, terwijl hij probeerde te stoppen met lachen, wat aardig lukte. "Voor Sneep? Wel hij is zo verzot op Toverdranken, dus wraak met een gifdrank lijkt me leuker voor hem" zei hij daarna "Of doodmartelen of gewoon avada kedavra" Hij pakte weer een van de kussens op. "Hoe krijgen we deze op het bed van Ryanne" mompelde hij nu.
|
|
|
Post by greenlightning on May 7, 2007 18:03:23 GMT 2
Draconic kwam beledigd overeind. 'Gifdrank? Avada Kedavra? Zijn we zo genadig voor hem?' protesteerde hij. Hij pakte een roze kussen. Even dacht hij na. Toen grijnsde hij. Hij stak het roze kussen ni de lcuht en riep: 'De kussenmeester spreekt! We veranderen deze kussens in blaffende konijnen en laten ze de trap naar de meisjes slaapzaal op lopen, door middel van de imperius. Daar veranderen ze terug in kussens. We zullen Sneep eveneens aanvallen emt roze kussens...' Hij liet zijn hand zakken, pakte het ksusen met twee handen vast en mompelde een spreuk. Opeens opende het kussen een bek vol scherpe tanden en twee felgele ogen. 'Hij zal de wraak van de monsterkussens krijgen!' Hij grinnikte en wierp een schuine blik op Felix. 'Zie je eth al voor je? Op zijn grafsteen: 'Gedood door roze kussens'.'
|
|
|
Post by darkheaven666 on May 7, 2007 18:14:16 GMT 2
Felix keek even naar het kussen en begon weer te lachen. "maar Sneep blijft een Dooddoener" zei hij heel even serieus en proeste het weer uit. Uiteindelijk knikte hij. "een probleem; ik heb geen zin om weer in Azkaban te belanden vanwege die domme kussens, dus de imperiusvloek valt af" zei hij daarna.
|
|
|
Post by greenlightning on May 7, 2007 21:29:08 GMT 2
Draconic lachte zijn vriend uit. 'Het doel is, van he gebruiken van een onvergeefelijke vloek, dat je eht nog een keer kan gebruien, dus... mot je zorgen dat je neti gepakt wordt!' Hij sprong achteruit op de bank en gooide vanuit de lucht een kussen hard tegen zijn vriend aan. Hij was neit bang voor Azkeban. Hij ahd zo'n tien mensen vermoord en vaker onvergeefelijke vleoken gebruikt dan hij zou kunnen vertellen.. hij was niet bang om Sneep te vermoorden...
|
|
|
Post by Merel on May 8, 2007 16:10:48 GMT 2
Rachanna kwam binnen zetten. Het laatste wat Draconic zei had ze nog gehoord. Zij zelf had nog niet veel onvergeefelijke vloeken gebruikt. "Niet gepakt worden is soms makkelijker gezegt dan gedaan!" Zei Rachanna, als antwoord op Draconic. Ze liep wat veder de leerlingenkamer in. Totdat ze ineens een roze kussen zag, Met tanden en ogen! Ze moest lachen. Onder het lachen kon ze er nog net uitbrengen: "En waar zijn die voor?!"
|
|