|
Post by Krista - on May 8, 2007 19:45:16 GMT 2
Thomas kwam na Rachanna ook de leerlingenkamer ingelopen en wierp een blik op de hoop kussens. "Waar is dat goed voor?" zei hij lichtelijk verbaasd.
|
|
|
Post by greenlightning on May 8, 2007 20:03:49 GMT 2
'Sneep,' glimlachte Draconic. Hij knipoogde naar het meisje en grijnsde breed. 'En die kussens voor Ryanne. Ga je helpen? Of moet ik je vastbinden, roze vervloeken en je laten vallen op een ebrgt roze kussens?' Draconic stond op, pakte een kussen, gooide het in de lucht en riep: 'De kussenmeester heeft gesproken!' Het kussen viel op zijn hoofd en hij barstte in lachen uit.
|
|
|
Post by Merel on May 8, 2007 20:30:57 GMT 2
Rachanne grijnsde terug voor Sneep, Leuk! "Waarom krijgt Ryanne van die leuke kussens kado?" Vroeg ze met een lach op haar gezicht. Ze liep naar de hoop kussens toe en pakte er een op. Best zacht. Ze draaide zich om en gaf Draconic een kijharde dreun op zijn hooft met het kussen. "Nou kussenmeester, Ik wil je best helpen!" Zei ze en ze moest lachen.
|
|
|
Post by Krista - on May 8, 2007 20:39:44 GMT 2
Thomas bleef kalm naar Draconic staren en grijnsde dan. "Ryanne vind andere dingen veel leuker" zei hij met een grijns. "Namelijk, mij mij mij en mij"
|
|
|
Post by greenlightning on May 8, 2007 20:55:04 GMT 2
Draconic viel achterover door de mep en bleef verdoofd van het lachen liggen. Zij lach bulderde door de leerlingen kamer heen. Hij wilde een gevatte opmerking maken tegen Thomas, maar ontdekte dat hij geen woord uit kon brengen. Hij pakte het kussen enrold zich op zijn zij. Met een draai beweging smeet hij het in Thomas'gezicht. 'Thomás, Ze haat roze. Ze vermoord me, maar dat heb ik er wel voor over, om haar gezicht te ziena als ze al die roze kussens ziet!' De gedachte alleen al bezorgde hem een niewe stuiplach. Hij liet zijn armen zakken en bleef lacen dop zijn rug liggen.
|
|
|
Post by Krista - on May 8, 2007 21:03:50 GMT 2
"Ik weet dat ze roze haat man" zei Thomas terwijl hij op het nippertje het kussen wist te ontwijken. "Ze haat ook valentijn volgens mij"
|
|
|
Post by greenlightning on May 8, 2007 21:09:06 GMT 2
Draconic kon geen stom woord uitbregen. Hij bleef lachen en liggen. Hij wist nog, de eerste keer dat hij met Ryanne naar een erkmis was geweest. Hij had een teddybeer gewonnen. Een roze. Die had hij aan haar gegeven en die had ze terplekke verscheurd. 'Ik haat roze!'had ze gesist. Zo was Ryanne. Het zou hem niks verbazen als ze alles wat emt roze en ahrtjes en valentijn en dergelijke te maken had haatte!
|
|
|
Post by Krista - on May 8, 2007 21:16:45 GMT 2
"Maar mij vind ze leuk" zei Thomas er met een triomfantelijke grijns achteraan en deed zijn armen over elkaar.
|
|
|
Post by greenlightning on May 8, 2007 21:20:39 GMT 2
'Jij bent ook niet roze,' piepte Draconic. Hij stond moeizaam op, met zijn hand op zijn buik. Hij boog voorover en even leek hij neit goed te worden. Toen schoot hij een straal af en op Thomac. 'Maar nu wel!' Draconic rende weg en zocht lachend dekking achter de bank. Van zijn haar tot zijn schoenen, zelfs zijn kleren... alles was zuurstok roze!
|
|
|
Post by Krista - on May 8, 2007 21:50:05 GMT 2
Thomas vloekte en schopte hard tegen een stoel, wat hem alleen maar pijn opleverde. "Wacht maar" zei hij dreigend en probeerde bij Draconic in de buurt te komen.
|
|