|
Post by greenlightning on May 8, 2007 23:38:04 GMT 2
Draocinc rolde over de grond van het lachen. Wat zijn vriend hem ook wilde aandoen... Hij kon het alleen amar grappig vinden.Wat een sukkel! 'Dat roze staat je goed!' Lachte hij, waarna hij opnieuw wegdook. Met een slimme ingeving bedolf hij ichzelf onder een grote hoop zachte roze kussens, die het grootste gedeelte van de spreueken schoppen en wat dan ook zoduen tegenhouden en hem misschien zelfs zouden verstoppen.
(wat heb ik echt met roze kussens xD)
|
|
|
Post by Krista - on May 9, 2007 7:15:21 GMT 2
(weet ik niet lalalalalala wie van neopets ben jij eigenlijk xD? weet ik namelijk ook niet) Met een zwiepje van zijn toverstak werd Thomas gedeeltelijk weer normaal, alleen zijn kleding bleef nog een beetje wazig roze, alsof ze met die felroze kussens in de was waren geweest. "ha ha ha" zei hij sarcastisch.
|
|
|
Post by Merel on May 9, 2007 16:18:15 GMT 2
(whaha ik ook niet wie zijn jullie Je hebt een roze invasie ) Rachanna was op de vloer gevallen van het lachen. Het zag er zó grappig uit! Thomas in het roze! Zij zelf hield nou ook niet bepaald van roze, paars was veel mooier. Ze schoof wat kussens opzij, zo dat Draconic een beetje zichtbaar werd. Snel schoot ze een straal af op Draconic. Hij werd helemaal paars. "Zo, Staat je erg leuk Draconic!'" Zei ze, en ze brulde het uit van het lachen.
|
|
|
Post by Krista - on May 9, 2007 20:05:42 GMT 2
Thomas nam een aanloop en sprong in de enorme hoop kussens, en trok Rachanna aan haar middel mee zodat ze ook meeviel in de val. (ik ben snopzas, heb ik dat niet al heel vaak gezegd? XD)
|
|
|
Post by greenlightning on May 9, 2007 20:06:49 GMT 2
(me is greenlightning^^ en jullie?)
Draconic bekeek zichzelf vol afschuw. 'Nee!'riep hij. Hij toverde een speigel voor zich en slaakte een kreet. Toen barstte hij in lachen uit. Hij wierp gemaakt boze nlik naar Rachanna. 'Als jij nou een paarse jurk aantrekt, dan zouden we een prima koppel zijn voor het gala. Wat denk je?' Het was deels een grap, deels echt. Hij was gek op die meid. Knap, lief en grappig ook.
|
|
|
Post by Krista - on May 9, 2007 20:12:59 GMT 2
Thomas grinnikte en keek grijnzend naar Draconic. "Nu je het zegt!" zei hij en knipoogde naar Draconic, "Jullie zouden een fántástísch koppel zijn, als je het mij vraagt!"
|
|
|
Post by greenlightning on May 9, 2007 20:16:10 GMT 2
Tot zijn ergernis voelde Draconic een blos opkomen. Hij glimlachte. Dus zijn vriend had hem door... nou en? Misschien Rachanna niet.. misschien. Hij streek zijn paarse kleren glad en keek een nieuwe lachstuip. 'Ik ben paars!' Lachte hij met een pruilmondje. 'Dat staat me helemaal niet liefje!' Hij hield ervan om meisjes koosnaampjes te geven. Maar liefje, die was speciaal voor Rachanna.
|
|
|
Post by Krista - on May 9, 2007 20:38:09 GMT 2
"Ik vind het je geweldig staan" zei Thomas serieus en stond op, en keek even naar zijn blouse die wit hoorde te zijn maar nu nog steeds roze-achtige vlekken vertoonde.
|
|
|
Post by greenlightning on May 9, 2007 21:09:08 GMT 2
Draconic snoof en bekeek zichzelf nogmaals in de spiegel. 'Het ziet er niet uit...' mompelde hij en draaide zich om om het nog betere te bekijken. 'Ik sta voor schut man!' Hij wierp een blik op Rachanna. Hij boog zich voorover naar Thoams en fluisterde: 'Als ik haar daarmee voor me kan winnen, zou ik het zelfs naar dat gala aandoen.'
|
|
|
Post by Merel on May 10, 2007 14:52:53 GMT 2
Rachanna dacht na. Misschien wel een goed idee. Ze keek naar Draconic. Het stond hem zooo lief! "Ik ga wel mee naar het gala. Maar ik denk toch dat je een andere kleur moet hebben!" Ze schoot nog een straal af naar Draconic. Nu werd deze donker groen/blauw. Dat stond hem vele malen beter. Als ze nu zelf donker paars aan deed.... "Staat je stukken beter, schatje." Dat meende ze. Ook dat laatste. Ze knipoogde naar Draconic.
|
|