|
Post by greenlightning on May 10, 2007 20:39:19 GMT 2
Draconic glimlachte een stralende glimlach. Wat was ze toch mooi... Nee, hij zou nooit meer een adner meisje willen. Oh nee, zij in een jurk, hij zou zich meoten bewdingen! Hij grinnikte om zichzelf. 'Ik denk dat ik toch in het paars ga,' zei hij en hij knipoogde,' al is eht maar omdat die kleur jouw perfect zou staan. Ach, het maakt neit uit wat je draagt. Jou stat gewoon alles goed. Je lijkt Ryanne wel, die heeft dat ook, he, Thomás?' Hij wierp zijn vriend een uitdagende blik toe, liep naar Rachanna en nam haar teder in haar armen. 'Nee hoor, liefje, jij zal de schoonheid van eht bal zijn.' Hij meende het, met heel zijn hart.
|
|
|
Post by Krista - on May 10, 2007 20:58:31 GMT 2
Thomas keek van Rachanna naar Draconic en grinnikte. "Als je dat maar uit je hoofd laat Rach" zei hij lachend, doelend op dat Ryanne al de mooiste was en begon te zoeken naar zijn bezweringen huiswerk. Hij had er vanochtend nog een kat bovenop zien zitten.
|
|
|
Post by Merel on May 10, 2007 21:15:33 GMT 2
Rachanna moest lachen. "Denk je?" Vroeg ze. Ze legte haar hoofd tegen zijn schouder aan. Ze glimlachte. Ze had al meteen heel erg zin in het bal. En Draconic? Die wilde ze Nooit meer kwijt. "Ik denk dat jij ook zult stralen, op het bal." zei ze. Ze zag het al voor zich. Hij zou echt on-weer-staanbaar zijn. Ze keek naar Thomas. "Ik gok zo dat jij met Ryanna gaat?" Beetje een domme vraag. Wat kon leven toch mooi zijn dacht ze.
|
|
|
Post by greenlightning on May 10, 2007 21:18:55 GMT 2
Draconic grijnsde. 'Nee, ik ga met Ryanne en hij gaat met jou. Kom op, liefje, denk je dat hij een adner met zijn meisje laat gaan? Dat zou net zoiets zijn als dat ik iemand anders met jou zou laten gaan - Een rilling van zin kruin tot zijn tenen- en dat zal ik nooit laten gebeuren. Jij verdient het beste!' Hij zweeg even en glimalchte naar haar. 'En tot we die persoon hebben gevonden, zal ik voor je zorgen.' Hij knipoogde naar haar en sloeg toen zijn armen stevig om haar heen. zij is de mooiste, zei zijn blik aan Thomas.
|
|
|
Post by Merel on May 10, 2007 22:13:58 GMT 2
Rachanna glimlachte tevreden. Dat was erg lief. "Ik denk dat ik die persoon al gevonden heb." Zei ze. Zij sloeg nu ook haar armen om hem heen. Hij was echt zo geweldig. Daar twijfelde ze nu niet meer aan. "Maar als je het er niet mee eens bent -ze grinnikte- mag je gerust voor mij zorgen hoor." Ze dacht wel dat hij begreep dat ze het over hem had. "En tot die tijd, zorg ik ook wel voor jou, je weet maar nooit." Zei ze en glimlachte. Ze ging voor hem door het vuur. letterlijk.
|
|
|
Post by greenlightning on May 10, 2007 22:24:42 GMT 2
Draconic grijnsde uitdagend, tilde haar op alsof ze niks woog en zierde haar rond. 'Jij mij beschremen?' vroeg hij tewijl hij haar weer neer zette. 'ik kan prima voor mezelf zorgen hoor. Vrouwen van je afslaan is neti zo moeilijk...' Hij keek haar met een oog aan en probeerde zijn lachen in te houden.
|
|
|
Post by Merel on May 10, 2007 22:28:05 GMT 2
Rachanna liet zich optillen. Ze zweefde. Ze was in de 7de hemel, letterlijk & figuurlijk. Ze moest lachen. "Jij voor jezelf zorgen?" Ze proeste het uit. "En ik kan dat zeker niet, wou je zeggen.." Ze zette een heel sip gezichtje op. Met van die grote Bambi achtige ogen. Het koste heeeel veel moeite om niet in lachen uit te barsten.
|
|
|
Post by greenlightning on May 10, 2007 22:32:35 GMT 2
Draconic staarde haar aan, met een strak gezicht, maar zijn buik deed pijn van eht lachen inhouden. 'Mooie vrouwen horen niet voor zichzelf te zorgen, of ze dat nou kunnen of niet.' Hij lachte grinnikt, maar kreeg toe zijn gezicht weer in plooi. Hij pakte haar hand en liet haar een draai maken. Mooi... Hij maakte een buiging voor haar sprak op plechtige toon: 'Laat mij u begeleiden naar het gala en laat mij de perfecte man voor u zijn. Laat ons een plezierige avond hebben vol vertier en jolij.' En toen barstte hij in lachen uit. Hij klonk als zijn grootvader van moeders kant.
|
|
|
Post by Merel on May 11, 2007 14:19:57 GMT 2
Toen Rachanna dit zag, kon ze haar lach niet meer in houden. Ze gierde het uit. Toen ze haar gezicht weer in plooit kreeg, pakte ze de zijkanten van haar gewaad beet, als een jurk. Ze boog. "Als u denkt dat u dat aankan, -ze knipoogde- en denkt dat ik u volmaakte vrouw ben, Gaat ik maar al te graag met u mee. En ik voorspel dat de avond te kort zal blijken." Ze keek naar Draconic. Hij zag er echt schitterend uit.
|
|
|
Post by greenlightning on May 11, 2007 14:24:58 GMT 2
Hij knielde voor haar neer en gaf een kus op haar hand. Hij keek naar haar op. 'Jij betn de perfecte vrouw. Ik denk wel dat ik je aankan, ik kan alles aan. Maar als jij denkt dat een avond met mij je een leuke avond zal beozrgen, dan zal ik voor vanavond je man zijn.' En voor elke avond, nacht en dag die volgt, als jij dat zouwillen... Hij sprak de woorden niet. Niet hoor. Misschien als ze ergens alleen warn, misschien na het feest. Nu wilde hij alleen maar denken aan haar in een jurk en dansend in zijn armen...
|
|