|
Post by Merel on May 11, 2007 14:33:45 GMT 2
Rachanna bloosde. Dat was echt zó lief! "En ik geloof wel dat jij alles aankan." Zei ze, nouwja bijna alles... "En ik wil maar al te graag dat jij mijn man bent, en voor vanavond, of misschien nog wel langer, zou ik je vrouw zijn." ZEi ze. Voor eeuwig, als het aan mij lag. Dacht ze erachter aan. Ze vond het verstandig om dat voorlopig nog even voor zichzelf te houden. "Je ziet er trouwens uit om op te eten!" Zei ze met een glimlach op haar gezicht. Hij was om te zoenen! vond ze. (ik ben trouwens merel_is_hier )
|
|
|
Post by greenlightning on May 11, 2007 14:55:28 GMT 2
(echt? *denkt na* Sorry, weet nog niet wie je bent. Nou ja, bijna Draco's vriendin xD)
Draconic stond op. Trotser dan als hij de snaai ahd gevangen, of een compliment van zijn vader en grootvader had gehad. Dit meisje was geweldig. En ze ging met hem mee. O, de jongens gingen hem haten. Geweldig! 'Zullen we dan maar gaan liefje?' Hij stak zijn arm uit.
|
|
|
Post by Merel on May 11, 2007 15:30:59 GMT 2
( lol *denk* Nej ik jou ook niet, nouja nu toegevoegd Maar hier wel Nouwja Heel goed zelfs voor Rachanna ) Rachanna stak haar arm door de zijne. Maar bedacht zich ineens dat ze haar jukt nog niet aanhad! "Miscchien is het handig als ik mijn jurk even aandoe." Zei ze met een flauwe glimlach. Ze vond het niet leuk, nou moest ze bij hem weg. "GA maar alvast, ik kom eraan." Zij ze. Ze gaf hem snel een zoen om zijn wang en rende naar boven waar ze haar jurk aandeed.
|
|
|
Post by greenlightning on May 11, 2007 15:35:21 GMT 2
'Je mag ook zonder jurk gaan,' mompelde hij en knipoogde naar Thomas. Hij rekte zich uit en riep: 'Maar dan kom je waarschijnlijk de zaal niet in!' Hij lachte. Oh, shit! Hij moest zich zelf eigenlijk ook nog wel even omkleden. Hij rende de leerlingen kamer uit en sprintte naar de slaapzaal van de jongens.
|
|
|
Post by Merel on May 11, 2007 15:44:24 GMT 2
Rachanna had de nijging om terug te rennen en hem te vervloeken, hem knal groen, heel fel en licht , te maken. Maar ze bedacht zich. Zij moest er eenmaal nog mee uit. Ze liep naar boven. Gooide zo'n beetje haar hele hutkoffer overhoop, GEVONDEN, haar jurk. Ze kleede zich om. Paste de goede schoenen erbij. Stak haar haar op, deed nog wat dingen , en pakte haar toverstok. Die mocht eigenlijk niet mee, maar ze deed dat gewoon. Ze verstopte deze in een van de vele flappen van haar jurk. Toen rende ze weer naar benenden. Voor zover je het rennen kon noemen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 12, 2007 21:33:15 GMT 2
Draconic zocht in zijn kist naar dat galagewaad dat zijn moeder ahd gekocht. Het was aqua kleurig. Hij keek er even naar, haalde zijn schoduers op en trok het aan. De diep paarse kleur stond hem beter dan die kleur die hij eerder had gehad, maar alsnog.. paars.... Hij zuchtte. Met zijn goede schoenen aan, zijn haar netjes met gel gedaan, rende hij de trap af. Rachanna stond nog op hem te wachten. Hij stopte, deinsde achterover, hield zijn hart avst en zwaar ademend liet hij zich tegen de muur aan vallen.
|
|
|
Post by Merel on May 13, 2007 13:18:30 GMT 2
Geschrokken rende Rachanna naar hem toe. Wat gebeurde er? Ze pakte hem vast. "Wat is er?" vroeg ze geschrokken. Maakte hij een grap? Of was dit echt? Bij Draconic wist je het nooit zeker. Hij zag er trouwens mooi uit. Mooi, Prachtig!
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 13:44:53 GMT 2
'Rachanna,' zei Draconic zwak en stak zijn hand naar haar uit. Hij streelde even over haar gezicht. 'Liefje wat ben je mooi! Adembenemend, letterlijk!' Hij barstte in lachen uit dat ze zo bezorgd om hem was geweest. Hij kwam overeind en grijnsde. Met een blik op zijn eigen gewaad, zuchtte hij diep en haalde zijn schoduers op. 'Meer kan ik er niet van maken, dit lijkt me de meest geschikte kleur.'
|
|
|
Post by Merel on May 13, 2007 14:24:40 GMT 2
Rachanna duwde hem. En lachte daarna. "Gemenerik." zei ze met een big smile op haar gezicht. Ze streek over zijn pak. "Staat je prachtig, schat." zei ze. Ze draaide even in het rond en boog toen. "Zullen we maar?" Zei ze. Ze had er erg veel zin in. Ze had het gevoel dat het erg druk zou worden, of al erg druk was. Maar dat maakte haar niet uit. Draconic was toch de mooiste, niemand kon dat overtreffen. Ze glimlachte.
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 15:20:19 GMT 2
Draconic grijnsde breed, maakte een buiging en nam haar hand zachtjes in de hare. 'Mag ik u begeleiden mijne schone vrouwe?' Hij liep richting de deur en voor eht eerst had hij verschrikkelijk veel zin in een dansfeest!
|
|