|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 18:03:16 GMT 2
'Ik blijf liggen en sta nooit meer op,'glimlachte Joey. Hij lag languit op de bank, Terry's katje Daisy, vrolijk spinnend op zijn buik. Shirie lag op een andere bank en was volledig verdiept in haar boek. Haar benen zwaaiden van voor naar achter. Steunend op haar ellebogen zat ze bijna met haar neus op het papier, terwijl haar ogen in sneltempo over de bladzij raasden.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 5, 2007 19:05:38 GMT 2
'Je hebt groot gelijk.' Charlotte slofte de leerlingenkamer binnen en gooide haar tas in een hoek neer. Vermoeid plofte ze neer in een grote fauteuil. Ze keek Joey aan een grijnsde even, waarna ze haar blik door de leerlingenkamer liet gaan om te zien wie er nog meer waren. Er waren niet veel mensen, afgezien van zichzelf en Joey zag ze alleen Shirie nog ergens liggen. Charlotte zuchtte even en liet haar hoofd achterover vallen tegen de stoel aan, waarna ze onderuit zakte en voor zich uit staarde.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 20:19:30 GMT 2
Ace kwam rustig de leelringenkamer ingelopen, na Charlotte. Hij keek niet echt vrolijk. Wat hij ook niet was. Hij was moe van eht traplopen, maar goed voor je conditie. Hij ging rustig zitten op een stoel en keek naar Joey en Shirie. "Kennen jullie ene Devon. Die stond helemaal verbaasd dat ik jullie kende. En volgensmij uhhm was hij niet zo blij met me. maarja boeit mij dat" Hij rold emet zijn ogen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 6, 2007 20:22:50 GMT 2
Shirie mompelde iets, zonder Ace echt gehoord te hebben. Joey keek lachend op naar Charlotte en giomaste toen Devons naam werd genoemd. 'Heb je hem gezien? Is hij heir? Ik dacht pas overmorgen ofoz? Waarom is hij er nu al? SHin...' Hij keek naar zijn vriendin, gromde geergerd, gooide een kussen tegen haar hoofd en zei: 'Shin, hoorde je dat? Shadows is er. Wat moet David hier?' HI keek vragend voor zcih uit, terwijl Shirie hme ene woedende blik toewierp. Ze keek naar ACe. 'Devon hier? Waar?'
|
|
|
Post by ruka on Dec 6, 2007 23:47:49 GMT 2
Reita rende naar boven met zijn hand voor zijn gezicht. Hij kwam weer rustig terug en trok zijn neus band even aan. Onderweg had een zwadderaar die dacht dat hij grappig was hem af getrokken. Hij zuchtte en ging op de grond zitten met zijn rug tegen de muur.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 7, 2007 18:04:02 GMT 2
Hij schudde alchend zijn hoofd. "Beneden, aan het 'spelen' met June. Maarja boeit mij dat. Hij is nu naar buiten? Is hijd an echt zo belangrijk?" Hij keek vragend naar Joey en Shirie. "En wat dan?" Zei hij, licht geirriteerd. Hij pulkte aan zijnn broek.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 18:21:07 GMT 2
Joey snoof en liet zich weer achterover vallen. 'Hij schijnt heel belangrijk te zijn. Iedereen wil maar bevriend zijn, of kwijlt als ze hem zien. Vreselijk. Zo geweldig is hij niet...' Shirie grinnikte. 'En een groot ander deel is straaljaloers op hem.' Ze sleog haar boek dicht en kwam overeind. 'ACh, hij is een vna mijn beste vrienden en ik ben blij als hi er is. Zijn houding van -ik-be-zo-belangrijk werkt niet op mij, want ik ben belangrijker dan hij. Ha!' Ze zwaaide haar ahren arrogant achterover en grinnikte. Opeens bedacht ze zich. 'June? Is dat niet dat irritante wicht met haar braafheidsobsessie?' 'Ze is wel leif, Shin,'sprak Joey haar tegen. Shirie snoof.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 10:47:59 GMT 2
Ace grinnikte en kwam oevreind. "Wie zegt dat jij beter bent Shir. Misschien ben ik dat wel." Hij deed net zoals haar zijn hoofd naar achteren. Niet dat er veel har op zijn kop zat, maar toch. Toen ze begonnen over June trok hije ne wenkbrauw op. "Joey, jij vind iedereen lief man, kom op zeg" Hij stak zijn tong uit. Maar keek daarna naar Shirie. "En toen kwam ook Manuel nog langs. EN je had der gezicht meoten zien. Ik weet niet wat er was." Hij rolde met zijn ogen. "Sorry voor het onderwerp" Hij beet op zijn onderlip.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 16:30:31 GMT 2
Shirie glimlachte. 'Geen zorgen, ik ben volledig over hem heen. Geen leifdes gevoelens meer. Hij is gewoo lief en een vriend. Ik geloof dat hij al een vriendin heeft. Oh ja, hij en june hadden iets ofzo, toch? Zo vreemd...' Ze schudde haar hoofd en grijsnde naar hem. 'Ik ben wel degelijk beter,'zei ze e gaf een kusje op zijn korte haar. Joey haalde zijn schoduers op. 'Iedereen is ook lief. Dat is nou eenmaal zo. De wereld is lief.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 18:30:00 GMT 2
"Oke, een vreindin. June. Met haar zie ik hem nooit lopen. Eigenlijk niet nee" Zei hij tegen Shirie. Hij haalde zijn schouders op. Toen hije en kus op zijn hoofd kreeg trok hij een vies gezicht. "Uhll, en kus van een meisje" Er verscheen ene brede grijns op zijn gezicht. "Joey, als je eens wist hoe lief ik jou vond. Je zou zo verliefd op me worden" Hij trok een wenkbrauw plagend omhoog.
|
|