|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 18:35:45 GMT 2
Joey keek op et een grijns. 'Ace, ik ben al smoorverliefd op jou, dat weet je. Ik wacht tot je mijn liefde beantwoord al duurt het mijn leven lang.' Shirie lachte om de twee jongens. Ze schdde haar hoofd en liet onderuit zkken. 'Dus hij is hier een dag en heeft al meteen en meisje...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:10:56 GMT 2
Ace kwam oevreind en zakte door zijn knieeën voor Joey. "Liefste, ik wil je mijn liefde laten zien, zou je met mij willen trouwen?" Hij keek, zijn lach inhoudend, naar Joey. En probeerde zo serieus mogelijk te zijn. "Door goede en slechte tijden?" Hij keek vragend naar Joey.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:22:00 GMT 2
Joey trok zijn gezicht strak en deed of hij naar adem hapte. 'Oh, Ace! Ik moet.. ik bedoel... ja natuurlijk! Oh dit is de mooiste dag van mijn leven,'zei hij met hese stem en draaide zijn hoofd af, alsof et te veel voor hem werd. dat deed het ook. Hij beet op zijn lip om niet in lachen uit te basrten. Shirie snoof en keek het tweetal hoofdschuddend aan. 'Fijn, nu zijn zelfs jullie eerder verloofd dan ik,' zei ze droogjes.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:24:33 GMT 2
Hij deed net of hij bijan faluwviel. "Ow schat, dit had ik niet verwacht" Hij deed de achterkant van zijn hand op zijn hoofd en haalde diep adem. Op een gegeef moment had hij het neit meer. En viel achterover, lachend. Hij had het dus echt niet meer.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:26:48 GMT 2
Joey had het na Shiries droge opmerking niet meer en zodra Ace begon gierde ook hij het uit. Hij held zijn buik vast. Shirie schudde haar hoofd. 'Stel idioten,'mompelde ze glimlachend. Ze rekte zich uit en pakte haar boek weer. Het zag er naar uit dat ze weer de kans kreeg om te lezen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:28:46 GMT 2
Ace rolde zowat weg van het lachen. Op dat moment werd er op het raam getikt. er zat een schooluil voor het raam, met een brief. De uil tikte zo hard hij kon. Ace had het al niet meer in de gaten gehad.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:40:57 GMT 2
Joey had zijn ogen gesloten en kreunde en lachte tegelijk. Zijn buik kreeg een bijzonder intensieve rtaining. Shirie keke op aar de uil en glimlachte. Ze liep naar het raam en opende die voor het arme diertje.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:43:29 GMT 2
Ace voelde dat hij niet meer kon, toch kreeg hij tranen en lachte verder. "Auw, auw" Mompelde hij. Het uiltje stapte op de arm van Shirie en drukte zijn snael tegen haar kop. Hij stak zijn pootje naar voren.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 20:53:51 GMT 2
'Voor mij?'vroeg Shirie verbaasd. Ze pakte het briefje van zijn poot en glimlachte. 'Ik ben blij dat je niet voor hen komt.' Ze grijnsde naar de twee jongens. Uit haar tasje sommeerde ze een zakje met nootjes. ze bood de uil er een paar aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:56:38 GMT 2
De uil pakte de noot tussen zijn snavel. Ace kwam nu oerveind met moeite. Op het briefje stond dit.
Lieve Shirie
Heb je tijd, ik moet je echt zien. Ik wil je mening. Het is heel belangrijkt voor me. En misschien ook voor jou. Ik denk dat je het te druk zou hebben met iets anders, maar toch. Het gaa toevr mij en iemand anders. Maar dat hoor je wel
Groetje Manuel.
|
|