|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 21:10:31 GMT 2
Shirie voelde haar ahrt als een gek tekeer gaan. Ne, niet weer. Laat hem neit weer gekwetst zijn! ze voelde woede door haar lichaam kolken. Ze zou het meisje vermoorden. Niemand verdiende het om zo vaak gekwetst te worden! Ze liet de uil opvleigen, sprong over de bank heen richting de deur. 'Ben weg!' Joey staard haar verbijsterd na.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 21:13:40 GMT 2
Ace kwam raar omhoog en keek toen naar Joey. "Wat was dat? Kom schat, we moeten haar ovlgen" Hijg rinnikte en was weer helemaal gewoon. Op de pijn in zijn buik na dan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 21:20:19 GMT 2
Joey schudde zijn hoofd. 'Ik blijf hier liggen. Laat har maar gaan. Is vast een of ander medien noodgeval. Iemand vraagt haar om hulp, het lijkt haar belangrijk en ze gaat ervandoor. Ze verteld ons straks alles wel'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 21:22:14 GMT 2
Ace ging weer zitten. "Oke, misschien heb je gelijk" Zei hij en haalde zijn shcouders op. "Zucht zucht. Maar, wil je echt met me trouwen?" Begon hij nu. Hij begon weer te alchen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 23:42:24 GMT 2
Joey knikte. 'Natuurlijk, Ace, gekke jongen die je bent. Je weet toch hoeveel ik van je hou? Ik dump mijn vriendin, vertel iedereen dat ik toch opp jongens val en dan trouwen we! Ik wil de jurk aan!' Bij dat laatste schoot hij opnieuw in de lach. Hij zag het zichzelf nog echt doen ook, aankomen in een bruidsjurk.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 16:54:23 GMT 2
Hij legde zijn hand op zijn hart en keek Joey gelukkig aan. "Iedereen mag het weten, ik wil ook de jurk aan. Mallerd" Hij deed dat handje na en keek Joey een beetje teleurgesteld aan. "Je bent zó lief"' Zei hij met een brede glimlach.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:01:12 GMT 2
Joey deed alsof hij moest huilen. 'maar, als jij ook een jurk aan doet, dan ben ik niet meer de mooiste!' Hij begon hel hard namaak te huilen en sloeg met zijn haden op de bank. 'Ik wil de mooiste bruid ooit zijn!' Miquel staarde ze aan, vanuit de deuropening. 'Ik denk dat ik maar weer ga,'zei hij en draaide zich om.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 20:08:46 GMT 2
"In pak ben ik toch veel lekkerder" Zei hijt erwijl hij zijn hand op het been van Joey legde en eroverheen streek. "Rustig mar liefste, het komt in orde" Hij stak zijn tong uit. "Dat word je ooit, maa rik ben toch nog iets mooier" Hij keek om toen hij miquel hoorde. "Jij mag ons bruidsmeisje zijn" Zei hij en stond snel op.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 20:10:18 GMT 2
Miquel stoof als een gek weg, maar Joey sprintte hem achterna. Ergens op de gang klonk een plof. Miquel rende de kamer weer in, met Joey achter zich aan. 'Idioot,'lachte hij terwijl hij over de bank hee sp[rong. 'ik drag geen jurk!'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 20:12:13 GMT 2
Toen Miquel en Joey weg sprintte. En even later weer terugkwamen. Sprong Ace bovenop Miquel. "Ow zeker wel. Het zou je prachtig staan. En Shirie in pak. Geweldig" Hij lachtte nog harder terwijl hij Miquel goed vasthield.
|
|