|
Post by ruka on Jul 21, 2007 20:49:50 GMT 2
'Wat jij wil, maar je moet niet zeggen dat ik onnozel ben, wanneer je zelf alleen maar een beetje knap loopt te zijn en niks kan' bromde hij eruit.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 20:52:48 GMT 2
Shirie lachte minachtend. 'e bent neit onnozel, alleen een verspilling van mijn tijd. Are jij. Nog nooit een meisje knap meisje met hersens en taltent ontmoet? Moet je beter om je heen kijken. Ik ben een va de vele hier op school. Helaas voor jou, ben je ook een vechter tegen eht lijf gelopen. Ik hou er neit van als mensen me voor dom uitmaken.' Ze ahd nog steeds neit opgekeken.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 20:55:19 GMT 2
'Nou ik zou bijna bang worden hoor, maar ik ben wel wat gewend' Hij keek naar zijn handen, en hij maakte een vuurbolletje, het zweefde nu als het waren boven zijn handen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:01:27 GMT 2
'Vuur is zwak. Ik ben lucht. Ik kan alles aan en me overal aan aanpassen, maar je ook omverbalzen alsof je niets dan een stofje bent.' (ik heb eht gecheckt, ze is een tweeling en dus lucht xD) Ze had de vlam vanuit ahar ooghoeken gezien en was neit onder de indruk. 'Het was trouwens geen dreigement, enkel een waarschuwing. Mensen denken vaak dat meisjes neit kunnen vechten. maak alsjebleift neit dezelfde fout.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:10:15 GMT 2
'Luister, Ik ben niet alleen Vuur, ik ben ook Water' hij maakte een water bol. 'En de rest van die elementen ook, zelfs lucht' zei hij rustig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:12:48 GMT 2
Shirie zuchtte diep. 'nou en? Ik ben lij met lucht. Andere elemtenten zijn noodzakelijk, maar niet mijn interesse. Ik vlieg al mijn leven lang. Ik zwem al jaren in de oceaan. Ik train al jaren op land of aarde of wat dan ook, en als ik Voldemort en al die andere kloothommels meot gelovenn dan speel ik met vuur. Niet dat ik me ooit heb gebrand. Dus ga iemand anders daarmee lastig vallen. Lessen zijn al saai genoeg als ze verplicht zijn, maka eht neit nog erger.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:15:19 GMT 2
'Ik zit niet zo dom te doen hoor, als ik het koud heb mag ik toch wel een vuurtje aanmaken? Nee, jij denkt weer dat ik aan het dreigen ben. En wat boeit mij het dat jij met vuur speelt?' Reita zuchtte, hier had hij niet echt zin in.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:17:26 GMT 2
Shirie keke nu voor eht eerst op, maar de meest verveelde blik die ze kon opbrengen. 'ik denk neti dat je dreigt, ik denk dat je me verveelt. Blij dat je er net zo weinig zin in hebt als ik. Vermaak je zoveel als je wilt, maar laat me wel met rust. Ik ga neit algner tijd aan jou verdoen.' Klaar, over. Ze was echt geergerd door zijn slechte beeld van haar.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:23:46 GMT 2
Reita lachtte spottend. Maar zei niks. Hij knipte in zijn vingers en een dagboek vloog naar hem toe. Hij begon er in te schrijven....
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:34:12 GMT 2
Shirie was tevreden. hij zei niks, des te beter. het was eenvoudiger om mensen te negeren die hun mond hielden. Ze baalde echter wel dat eht vuur uit was. Ze bewoog haar ahnd en het vuur was weer aan. Het knetterde nog steeds te hard, maar tenminste was he nu warm. Ze moest nog steeds wennen aan dit mileu. Ze las verder in haar boek, maar zijn aanwezigheid ergerde haar nog steeds.
|
|