|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:37:43 GMT 2
Reita dacht even na. "plastic erin gooien?" dacht hij zuchttend. Hij zuchtte, nee te moeilijk. "dan maar een kraai erin laten vliegen" hij had een gemene grijns op zijn gezicht. Hij zocht zijn gedachte door. Oke, het moet wel al een dode kraai zijn van hem, want een levende vond hij zielig. Hij sloot zijn ogen en maakte runen met zijn hand, en een harde knal was te horen, het vuur werd even heviger. En Reita schreef rustig door alsof hij niks gedaan had.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:40:45 GMT 2
Shirie keek op en met een walgend gezicht keek ze ernaar. 'Ik been geen vegatariër, maar toch is een kraai wel erg slecht. Kip, okeej, maar je gaat toch geen kraaien braden?' Ze keek naar Reita en schudde verwonderd haar hoofd. 'jij spoort echt neit, of wel?' De geur was nauwelijks te ahrden. gelukkig kon ze wel wat hebben, maar een paar meisjes neit en die renden snel weg.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:44:21 GMT 2
'Of ik spoor?' hij dacht na. 'Het is wel heel laag van je dat je mij meteen gaat beschuldigen, weetje dat die kraai al misschien heel lang in die schoorsteen hangt' mompelde hij rustig en schreef rustig verder.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:46:17 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd. 'Dan had ik hem wel naar beneden horen vallen. Het boeit me neit dat je eht doet, maar ervoor uitkomen is gewoon een logisch iets om te doen. Waarom zou je eht ontkennen? Ik doe je echt niks hoor.' Ze grijnsde en keek hoe nog twee meisjes wegrenden. 'ik vind de uitwerking veel te grappig.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:48:37 GMT 2
'Ik heb het niet ontkent. Ik vind het gewoon laag van je dat je me gelijk verdenkt' zei Reita en klapte zijn dagboek dicht. Hij gaapte even en keek naar het vuur. Toch was zo'n neusband wel handig, je rook er veel minder door.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:51:07 GMT 2
Shirie negeerde hem e alchte hardop toen ee meisje bijna over haar nek ging en in plaats van door de deur, tegen de muur aan rende. 'Wat je reden ook was, ik vind eht briljant. Waarom heb ik dat neit bedacht?' Ze glunderde en ging weer zitten. De stank was verschrikkelijk, maar ze leit zich neit snela fschrikken. Ze pakte haar boek weer en begon glimlachend weer te lezen. Mischien was hij toch de moeite waard.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 21:54:13 GMT 2
'Misschien omdat ik niet zoveel last heb van de reuk' zei Reita en lachtte een beetje.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:56:18 GMT 2
Shirie lachte. 'Waarchuw me volgende keer! Dan kan ik me ook voorbereiden. man wat een stank!' Ze barstte in lachen uit. Ze legde haar boek weg. 'okeej, een neiuwe start? ik ben Shirie. En wie mag jij zijn, kraaitje?' Hij was best leuk en knap. Niet haar tiep, maar alsnog.
|
|
|
Post by ruka on Jul 21, 2007 22:01:10 GMT 2
'Reita is de naam' zei hij rustig, en keek haar met een grijns aan waardoor hij alleen maar nog knapper werd. 'En ik vind Kraaitje niet echt een gepaste bijnaam'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 22:05:14 GMT 2
Shirie lachte. 'nee, dat is waar, als ik neit wi dat je in een haardvuur eindigd.. ik ben dat smerige beest inmiddels wel zat trouwens...'zei ze en met een beweging van haar toverstok verdween de kraai. '... Dan meot ik wat beters voor je bedenken.' Ze dacht even na. 'Hmm, daarvoor meot ik je beter kennen vrees ik. je hottie noemen is zo afgezaagd, alsof je dat zelf neit weet. Dat is ent alsof je mij beautie zou nomen.' Ze rekte zich uit en genoot van de eerste vlagen kraai-vrije lucht.
|
|