|
Post by ruka on Jul 21, 2007 22:16:15 GMT 2
'Nee dat is geen slim plan, ik haat het als je dat zou gaan zeggen' zei hij rustig. 'Sommige noemen me Rei-rei' zei hij rustig. 'Oja, en er moet veel gebeuren voordat ik jou hotty ga noemen'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 16:36:24 GMT 2
Shirie keek hem aan. Haar wenkbrauw trok op. 'Pardon? Wat wil je daarmee zeggen?' De jongen vroeg echt gewoon om ruzie.... Ze snoof en draaide haar hoofd weg. Okeej, tweede kans ook verkloot. Ze pakte haar boek weer, maar sloeg hem nog neit open.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 16:40:50 GMT 2
'Ik wil er helemaal niks mee zeggen, ik ben gewoon niet echt van de koos naampjes' zei Reita simpel. 'Moet ik elk meisje wat ik knap vind een bijnaam geven, dan ben ik nog wel even bezig' hij schudde zijn hoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 16:43:45 GMT 2
Shirie keek op. 'Okeej, dan is het goed.' Ze leit eht boek voor wat eht was. 'Jou ga ik dus echt geen Rei rei noemen. Sorry, maar dat klinkt als een poedel of zo.' Ze snoof. Ze bedoelde eht neit zo spottend als eht klonk, maar de naam was echt te ver over de top om er geen reactie op te geven.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 16:48:02 GMT 2
'Ach weetje, mij boeit het niet zo, als ik weet dat ze mij bedoelen kijk ik wel op ofzo. Als het maar niet met knapheid te maken heeft' Reita keek naar Shirie en zuchtte even. Echt om de vijf seconde een boze blik is ook niks.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 16:54:04 GMT 2
Shirie haalde haar schodeurs op. 'Dat zijn meestal ook niet de bijnamen die ik geef. Vaak vermink ik de naam en geef er een fanatieke draai aan. Je weet wel, afkorten en er wat anders van maken? Joshua wordt Joey, Maria wordt Myra, dat soort dingen. Maar jouw naam is moeilijk, ik bedenk nog wel wat. ik hou het nu maar op 'jij'. '
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 16:56:33 GMT 2
'Kun je doen' zei Reita die het niet helemaal begreep. "dan zal het is worden van Reina ofzo?" dacht hij vragend in zichzelf
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 16:59:21 GMT 2
Shirie rekte zich uit en sloot haar ogen. 'Ik had me Hogwarts heel adners voorgesteld. Ik vind het hier nogal saai. Behalve mijn accefietje met Elin en dat ziekenhuis gebeuren is het hier echt dodelijk saai.'
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 17:04:45 GMT 2
'Klopt, er is TE weinig te doen. Ik dacht ook dat het leuker was, maar dat viel ook tegen' Reita pakte zijn dagboek en gooide die in het vuur. De bladeren brandde langzaam weg.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 17:06:23 GMT 2
Shirie keek op en staarde er verbijsterd naar. Toen schudde ze haar hoofd. 'Je spoort niet, hoe dan ook. Wie gooit er nou zijn dagboek in het vuur?' Ze liet zich weer achterover zakken en sloot opnieuw haar ogen. 'Het ruikt in elk geval beter.'
|
|