|
Post by greenlightning on May 15, 2007 20:34:07 GMT 2
Terry lachte ook. 'Niemand weet wanneer de wedstrijd begint, de wedstrijd begint. Niemand weet wanneer de wedstrijd begint, die griffoendor zeker wint,' zong Terry en ze grijnsde breed. Daisy sprong op haar schoot en begon klagend te mauwen. 'Zo vals zing ik niet!' riep Terry tegen de kat en knuffelde haar.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 15, 2007 20:45:25 GMT 2
Lili was even stil in haar stoel enhad geluisterd naar Evan. Maar toen Terry dat Griffoendorliedje zong kwam er een plotselinge lachbui op. Vervolgens neuriëde ze het deunte waarop Terry had gezongen. 'Die moeten we erin houden.' zei ze globaal. De rare,negatieve dingen van die dag waren allemaal uit haar hoofd verdween. Vrienden, de afdeling, Zwerkbal en lol, dat waren de dingen waar ze wel aan dacht.
|
|
|
Post by Merel on May 15, 2007 20:46:17 GMT 2
Mariël keek naar Evan. "Achja," Zei ze. "Het geschiedenis gehad, ben alweer bijgeslapen." Toen keek ze naar Terry. "Die zin zouden we moeten gebruiken! Heel groot in de lucht schrijven ofzow." Ze grinnikte bij de gedachten alleenal. Al die Zwadderaars! "Maar Griffoendor wordt toch zoiezo kampioen, heb er vertrouwen in ."
|
|
|
Post by greenlightning on May 15, 2007 21:00:28 GMT 2
'Natuurlijk worden we dat! Wij zijn de beste! Wat is Zwadrich nou. Pff, kom op zeg, wie denken die glibbers wel dat ze zijn?' Ze stond op en sprong op de tafel. 'Zwaderich, Zwaderich, zo glibberich als een slang. Zwaderich Zwaderich, geef maar toe, je bent bang.' Ze stopte even. Met een zucht liet ze haar hoofd ahngen. Toen sprong ze op en een vreemde pose en schopte haar been hoog de lucht in. 'Wat denken jullie, zal ik maar stoppen met Zwerkbal en een carierre beginnen als cheerleader?'
|
|
|
Post by ruka on May 15, 2007 21:03:15 GMT 2
Bou had toegekeken en moest nu lachen. 'Ik weet het niet hoor' zei Bou lachend en streek zijn rokje goed.
|
|
|
Post by greenlightning on May 15, 2007 21:05:38 GMT 2
Gemaakt beledigd keek Terry hem aan. 'Hoezo? Heb ik het lijf er niet voor dan? - Ze maakte een fotomodel pose en sloeg haar haren achterover- Heb ik niet de lenigheid? -Ze maakte een arabier- Heb ik geen goeie Yells? Kan ik niet mooi genoeg zingen?' Ze stopte. Met een grijns ging ze zitten. 'Okeej, misschien ben ik door dat laatste wel niet geschikt.
|
|
|
Post by Merel on May 15, 2007 21:06:52 GMT 2
Mariël moest lachen. Ze ging op de bank staan, waardoor Schaduwvacht verstoord wegvloog. "Zwadderich, Zwadderich, Hoeze hoeze hoeze! Zwadderich, Zwadderich, Slangen uit de plee!" Vulde Mariël Terry aan. ze maakte een gek huppeltje en sprong met een vage beweging van de bank af op een stoel. "Terry, Het is voor je geschapen meid!" Zei ze en barste in lachen uit.
|
|
|
Post by greenlightning on May 15, 2007 21:10:04 GMT 2
Terry barstte ook in lachen uit. 'We zijn een geweldig team! Kom op, we gaan een volledig leid maken! Kan iemand het opschrijven? Dan kramen wij nog wat onzin uit!' Ze sprong weer op de tafel en stak haar handen uit naar Mariël. 'Zwederich Zwaderich, grootste knoeiers van het land. Zwaderich, Zwaderich, Ze eten zo uit je hand.'
(trouwens, je hebt met Tristan nog niks ingevult bij mijn chars, plotten:P)
|
|
|
Post by Lisa .. on May 15, 2007 21:15:35 GMT 2
Lili haalde wat perkament en een ganzenveer tevoorschijn, maar trilde met haar hand door al het lachen. 'Ik wil wel opschrijven,maar of het nog leesbaar is, dat is een ander probleem' zei ze, nog steeds lachend. Hoe komen ze er toch op, ach het is erg vermakelijk dacht Lili even
|
|
|
Post by Merel on May 15, 2007 21:17:35 GMT 2
(weet het, ben diep aan het denken wat ik bij iedereen moet antwoorden doe ik morgen even, kan ik onder de les effe denken ) Mariël pakte Terry's handen en ging naast haar staan. Ze dacht na. "Zwadderich, Zwadderich, Zwerkbal Kampioen. Zwadderich, Zwadderich, Maar al Eeeeeuwen met Pensioen!" zong ze, erg vals. "Misschien kunnen we het als lied gebruiken als het Griffoendor - Zwadderich is? Doen ze ook altijd bij ons!" Ze zag het al voor zich, De hele tribune, waarschijnlijk ook de meeste Ravenklauwers en Huffelpuffers. Dit lied zingend, ze lachte. Stak haar arm door die van Terry en begon rondjes te dansen op de tafel.
|
|