|
Post by ruka on May 13, 2007 16:59:49 GMT 2
Bou stapte de leerlingen kamer in en hij kreeg een lach op zijn gezicht, daar was zijn vriend, zijn beste vriend Hunter. Hij rende erop af en omhelsde hem. 'Fijn je weer te zien' zei hij met een lach. Kanon was blij dat zijn vriend er was, maar hij moest naar de les. 'Sorry Bou ik moet nu naar de les' zei Hunter, Bou begreep het, 'ga dan maar snel' mompelde hij. En weg was Hunter.
Bou keek om zich heen, "wat moet ik nou?" dacht hij in zichzelf, hij wou wel met iemand gaan praten, maar hij wist niet hoe ze op hem reageerde. 'ze denken vast dat ik een meisje ben' mompelde hij boos in zichzelf.
|
|
|
Post by Krista - on May 13, 2007 17:23:53 GMT 2
Evan keek wazig naar Bou en Hunter. Hunter kende hij wel, vaag, van gezicht misschien, maar die andere had hij nog nooit gezien. Hij gaapte even en liet zijn boek voor wat het was, en leunde slaperig achterover.
|
|
|
Post by ruka on May 13, 2007 18:45:47 GMT 2
(handig om een post te doen waar ik niet op kan reageren-__-) Bou keek om. 'Misschien moet je gaan slapen' zei hij met een lach toen hij Evan zag gapen.
|
|
|
Post by Merel on May 13, 2007 19:17:04 GMT 2
Mariël plofte in een stoel neer. *gaap* Ze moest nog wat oefenen voor VTZK. Ze pakte haar boek. Net toen ze de pagina op wou zoeken, bedacht ze zich dat die spreuk helemaal niet in het boek stond. Ze dropte haar boek weer in haar tas. "Expecto Patronum." Fluisterde ze. Ze dacht aan leuke dingen. Netzoals in de les, kwam er een leeuw tevoorschijn. Deze liet ze weer rond lopen. Ze keek om zich heen. Het was rustig. De leeuw sprong, zonder dat Mariël iets deed op Bou zijn schoot. Ze lachte. "Hij wil spelen, voor zover dat kan." Zei ze tegen Bou. Toen begon de leeuw te grommen. "Of, misschien zijn gebied verdedigen." Ze lachte nog eens. Gek beest dat het ook is.
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 19:32:33 GMT 2
Terry liep de leerlingen kamer in. Tranen branden in haar ogen. Ze streek ze nijdig weg. Ze zag Hunter, Mariël, Evan en die nieuwe jongen... Ze vermande zich en glimlachte naar hen. 'Hoi!' zei ze gemaakt vrolijk. Ze zag Evan liggen en rende naar de bank. Zoals ze al dacht, lag Daisy daar te slapen. 'Pak Evan, Daisy! Laat hem maar wakker worden!' De kat sprong op, stormde op Evan af en sprong boven op zijn hoofd.
|
|
|
Post by ruka on May 13, 2007 19:33:00 GMT 2
Bou keek lachend naar de leeuw, 'wat een lievert' zei hij met een lach. 'Ik krijg er een jacht luipaard uit' zei hij erachter aan. 'Jou leeuw is echt een super mooie patronus' zei hij met een lach. 'Ik ben trouwens Bou, jij?'
|
|
|
Post by Merel on May 13, 2007 19:49:58 GMT 2
"Hey Terry!" Zei ze met een lach, vooral toen ze zag hoe Daisy Evan besprong. Ze wende zich weer tot Bou. "Mariël, Dankje." Zei ze, ze was er wel trots op. "Wel cool, een jacht luipaard." Zei ze. Ze had in de les al vele soorten dieren gezien, Maar nog geen Jacht luipaard. De leeuw vertrouwde Bou wel, en ging lui op zijn schoot liggen. Mariël lachte. "Lui beest is het soms zeg!"
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 19:57:38 GMT 2
(kan een patronus dat? ?)
|
|
|
Post by Krista - on May 13, 2007 20:24:50 GMT 2
Evan schrok wakker en duwde haastig de kat van zijn buik af, keek een seconde verbaasd maar grijnsde toen. "En bedankt" zei hij grijnzend naar Terry.
|
|
|
Post by Merel on May 13, 2007 20:27:49 GMT 2
(weet niet, maar je kon hem toch besturen? K vond het wel lol )
|
|