|
Post by ruka on May 15, 2007 21:18:48 GMT 2
Bou moest hard lachen, 'Zwad...' maar verder kwam hij niet, hij wou wel iets zeggen maar het lukte niet.
|
|
|
Post by greenlightning on May 15, 2007 21:21:39 GMT 2
Terry viel van de tafel af. 'Die was geweldig!' riep ze. Oh, dit ging ze tegen Draco roepen. Hij zou haar vermoorden! Met een boosaardige grijns stond ze op, sprong weer op de tafel, haakte haar arm weer door die van Mariël en zong, net zo vals als eerst: 'Zwaderich, Zwaderich, ik raak helemaal van mijn stuk. Zwaderich, Zwaderich, jullie worden vijfde, met wat geluk!'
|
|
|
Post by Krista - on May 15, 2007 21:35:17 GMT 2
Evan grijnsde breed en sprong op. Met zijn handen in zijn zakken bekeek hij Terry en Mariël en grinnikte even. Ze gingen winnen, dat wist hij zeker, want de ploeg had bijna elke dag getraind.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 15, 2007 21:36:16 GMT 2
Lili, die leunend op de tafel de regels probeerde op te schrijven, schoot met haar elleboog van de tafel af. Ze lag nu half over het papier, half met haar hoofd op tafel en ze kon alleen maar lachen. Dit soort dingen waren echt geweldig. Als die Zwadderaars dit te horen krijgen, die werden helemaal link. Lili grijnsde extra bij de gedachte.
|
|
|
Post by Merel on May 16, 2007 16:51:50 GMT 2
Mariël lachte. "MAar wel met heeeel veel geluk." Ze grijnsde breed. Ze stopte even met dansen. Pakte haar toverstaf en begon in de lucht met rook te schrijven:
Zwadderaars,
Een Typisch voorbeeld waarbij de Hulpverlening tekortschiet.
Ze lachte. "Weetje, we gaan gewoon dik kampioen worden!" Ze keek naar Lili. "Krijg je het er wel allemaal op lil?" Vroeg ze. Ze keek naar het papier, beetje uitgeschoten, maar het viel te lezen, voor zover ze het kon zien.
|
|
|
Post by Krista - on May 16, 2007 18:03:28 GMT 2
"We onthouden het zo ook wel" zei Evan grijnzend "Ik heb een goed geheugen"
|
|
|
Post by Merel on May 16, 2007 18:06:16 GMT 2
Mariël keek hem aan en grijnsde. "Oke, zing dan voor ons het lied, dat wij, cheerliedende Griffoendors hebben verzonnen!" Zei ze, En hield haar had achter haar oor. Ze wou het hele lied wel eens horen. Misschien werd het nog wel wat! Schaduwvacht was bovenop de schoorsteen mantel gaan zitten, en leek er bijna van te genieten.
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 18:36:39 GMT 2
Terry pakte haar toverstok, sloeg op twee kussens en veranderde die in pompoms. Toen tikte ze op haar broek en shirtje en maakte een goud met rode cheerlead outfit voor zichtzelf. 'Klaar? Okeej!' Ze boog half voorover en stompte met een pompom in de lucht, om daarna door haar knieen te zakken van het lachen. 'Kijk mij, ik ben iq loos!' Ze leit zich achterover vallen en gierde het uit.
|
|
|
Post by Krista - on May 16, 2007 20:17:32 GMT 2
Evan grijnsde breed naar Mariël "Je weet dat ik niet kan zingen" zei hij plagend en grijnsde breed. Het ging nog gezellig worden vanavond.
|
|
|
Post by Merel on May 16, 2007 21:16:29 GMT 2
"Staat je erg leuk Ter!" ze keek naar zichzelf.. Niet echt cheerlieder achtig. Ze toverde haar shirt in een rood shirt met een goude leeuw erop. En toverde een rokje. Ze Maakte een rare beweging die cheerlieders vaak maakte. "Zwadderich, Zwadderich , Helemaal oké! Zwadderich Zwadderich, Wat moet je er nou mee!" Brulde ze. Toen keek ze richting Evan. "Je kunt niet zingen, Maar kun je wel vangen? Zoals cheerlieders doen?" Ze hoopte van wel want ze sprong richting Evan.
|
|