|
Post by Krista - on May 16, 2007 22:23:39 GMT 2
Haastig stak Evan zijn handen voor zich, om zo Mariël op te vangen maar was niet bereid op haar gewicht - hij had nog nooit een meisje opgetild - en viel achterover.
|
|
|
Post by Merel on May 16, 2007 22:28:50 GMT 2
Mariël barste in lachen uit. Ze veil gelukkig zacht, bovenop Evan. "Toch nog wat meer trainen merk ik!" Ze lachte en ging overeind staan. Ze stak haar hand uit om Evan overeind te helpen. "We moeten Zwadderich wel verslaan! En die zijn een stuk zwaarder dan dat ik ben." Ze moest weer lachen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 22:55:04 GMT 2
Terry liet zich van de tafel af rollen. 'Je bent een slechte cheerleader, Evan!' riep ze en ze wees beschuldigend met haar vinger naar hem. Ze stond op, pakte haar pompoms, streek haar rokje glad en ging weer staan. 'Klaar? Okeej! Zwaderich zwaderich, verzin maar een heel goed plan. Zwaderich zwaderich, geen van jouw spelers die vliegen kan!' Ze maakte de bewegeingen van een echte cheerleader en had de grootste lol. Ze barstte opnieuw in lachen uit.
|
|
|
Post by Krista - on May 16, 2007 22:55:34 GMT 2
"Ik denk niet dat de zwadderaars in de wedstrijd van hun bezems springen om bovenop me neer te komen" zei Evan grijnzend en wreef even over zijn achterhoofd.
|
|
|
Post by Merel on May 16, 2007 22:59:25 GMT 2
Mariël kon het niet meer hebben. Ze gierde van het lachen. "Denk het niet.." Kreeg ze het onder het lachen eruit. "Maar ze beuken volgens mij wel hard!" Ze vreog zich af of het wel te vertaan was. Toen ze een beetje bij was gekomen liep ze naar Terry toe. "Zullen we een spannende move maken?" Vroeg ze met een grijs. ZE kon TErry wel houden, in tegenstelling van Evan. Zo zwaar was ze nieteens!
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 23:04:55 GMT 2
Terry knikte, haar armen om haar buik geklemd. De pmpoms vielen slap op de grond. Ze haalde diep adem en schreeuwde: 'Zwaderich zwaderich, stop die gekkigheid. Zwaderich zwaderich, je verspilt onze tijd!' Ze sprong op en neer en danst, sprong op Evan af en hoopt hem te pletten. Het had er erg leuk uitgezien.
|
|
|
Post by roosje on Jun 13, 2007 20:07:19 GMT 2
Keira kwam binnen en moest hard lachen om wat ze zag. Terry kwam aangerend en sprong bovenop Evan. ze liep lachend naar Mariel en vroeg: ' wat een gezelligheid hier, mag ik ook meelachen?' ze keek naar Mariel en omhelsde haar even en zei tegen haar: ' ik heb je echt al veel te lang niet gezien!' zei Keira. Keira had een drukke dag gehad vandaag en had echt zin in wat gezelligheid en vooral lol.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 14:22:56 GMT 2
"Heey Keira!!!" Zei MAriël lachend en omhelsde haar ook. "Ja We zijn Evan even aan het smashen en een leuk lied voor de Zwadderaars aan het verzinnen!" Zei ze lachend. "Wil je het horen?"
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 14:44:42 GMT 2
"Arme Evan en arme Zwadderaars" zei Anne, die de laatste tranen uit haar ooghoek veegde terwijl ze door het portretgat klom. "Dat gaat weinig worden, hoor, Evan pletten. Dat is ie al, of niet?" ze grijnsde naar Evan en bekeek het schouwspel even. "Het gaat hier trouwens hard aan toe, laten jullie mij nog wel heel?"
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 14:59:56 GMT 2
"Heey Anne!!" Zei ze Vrolijk terwijl ze nu bovenop Terry en Evan ging zitten. "Nou misschien.. Ik weet het zo net nog niet." ZEi ze en grijnsde breed. "Evan moet wat meer spieren kweken vinden wij."
|
|