|
Post by admin. on Jun 25, 2007 15:02:38 GMT 2
"Neeeee" zei Anne. "Hij is leuk zoals ie is, nietwaar, Evan?" Ze porde hem zachtjes in zijn zij - voorzover dat kon als hij onderop lag - en grijnsde. "Anders krijg ik zo'n spierbonk als vriendje, en daar heb ik niks mee. Nee, laat het maar zo, hoor"
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 15:04:11 GMT 2
Mariël keek flauw grijnzend naar Anne. "MAar hij moet wel tegen Zwadderich spelen! En dat moeten jullie winnen! Dus vind ik dat hij meer spieren moet hebben." Zei ze en rekte zich uit. "Heolang hebben jullie al wat?" Vroeg ze.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 15:07:56 GMT 2
"Hoezo? Hij is wachter, geen jager of drijver. Voor wachter heb je geen spieren nodig, hoor" zei Anne, terwijl ze de vraag van Mariël negeerde. "En dan gaat hij teveel op een Zwadderaar lijken; die worden alleen maar gekozen vanwege hun geld en spieren. Gelukkig zit ik niet in Zwadderich, anders zou ik nooit zoeker zijn geworden- zelfs hun zoeker is niet goed in vliegen!"
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 15:18:01 GMT 2
Mariël grijnsde en ging toen toch maar op een stoel zitten. "Oke daar heb je nu eens groot gelijk in. Eigenlijk word hun team gekozen omdat ze geld hebben. Meestal nog nieteens om hun spieren, Soms ook wel, maar dan laten ze misschien blijken dat ze nog iets anders kunnen dan dom doen."Zei ze gniffelend.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 15:21:34 GMT 2
"Ja" zei Anne, die een wenkbrauw optrok toen ze naar de stapel keek, van Evan, Terry en Mariël. "Jullie zijn hem bijna aan het vermoorden! Dat is zieliiiggg!" grijnsde ze, terwijl ze aan Evan's arm trok, met de bedoeling hem er onderuit te trekken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 15:23:19 GMT 2
Terry lachte. 'Echt niet. Zo zawwr be ik niet. Toch Evan?' Ze klapmte zich aan haar vriend vast. 'Trouwens, je ligt wel erg lekker. Mag ik je vriendje heel even lenen, Anne?' Ze grijnsde breed, klaar om van Evan af gegooid te worden.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 15:26:20 GMT 2
"Jij, niet zwaar? Ik kan het me niet indenken" zei Anne, terwijl ze nog steeds aan Evan's arm trok. "Nee, je mag hem niet lenen. Hij is van mij" vervolgde ze, op een tamelijk egoïstisch gemaakte toon.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 15:29:52 GMT 2
"Nou.." Zei Mariël zogenaamd heel bedenkelijk. Ze ging achter Anne staan en begon haar te kietelen. "Terry is zo licht dat die met een zuchtje wind de lucht al invliegd!" Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 15:30:40 GMT 2
Terry schrok een beetje. 'Ik ben echt neit zwaar,'zei z verdrietig. Ze kropp van Evan af en liep naar een stoel. Ze liet zich er zachtjes op vallen en keek naar buiten.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 15:35:06 GMT 2
Anne slaakte een gil toen Mariël haar begon te kietelen. "Neeeee hou op hou op hou op!" piepte ze, terwijl ze nog steeds aan Evan's arm bleef trekken. Wanhopig greep ze nu zijn andere arm, schrok toen Terry opstond en viel achterover, door het feit dat het gewicht plotseling lichter was geworden. "Sorry, Mariël" grijnsde ze, toen ze op Mariëls voet ging staan.
|
|