|
Post by Merel on Jun 25, 2007 15:37:15 GMT 2
"Aau!" Gilde Mariël terwijl ze overdreven rondhinkte en haar voet vastgreep. "Terry, Je bent ook niet zwaar! Dat zij ik toch!" Zei ze en hinkte na haar toe en bleef rond haar stoel hinken.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 15:47:20 GMT 2
Grijnzend trapte Anne nu ook op Mariël's andere voet. "O, sorry! Ik ha dje ècht niet gezien" grijnsde ze. Nu pas merkte ze Terry op, die van Evan af was gegaan. "Jeetje, is er iets, Ter?"
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 15:49:34 GMT 2
Mariël keek naar haar andere voet en beet op haar lip. Ze kon niet met allebij de benen in de lucht gaan springen. Dus ging ze op een tafeltje zitten en hield met haar handen haar voeten vast. "Auw?" Zei ze en keek heel zielig.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 15:54:47 GMT 2
"Als er iemad recht hier om zielig te zijn, ben ik het wel!" zei Anne grijnzend. "Jullie hebben net bijna alles aan mijn vriendje verpletterd, en dan ga je me ook nog eens kietelen! Dusss.... moeten jullie niet zo zeuren".
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 15:56:38 GMT 2
"Mijn Tenen zijn anders heel erg Heilig!"Zei ze terwijl ze op een stoel naast Terry neerplofte. "EN jou vriendje niet!" Zei ze er grijnzend achteraan.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 15:58:07 GMT 2
"Hhmmm... Jou tenen heilig? Niet bepaald, eerder zweterig. Mijn vriendje is ook niet heilig, maar óók niet zweterig. Tenminste..." zei Anne grijnzend, terwijl ze op de stoel naast Mariël neerplofte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 16:03:46 GMT 2
Terry alchte. 'Hij is wel heilig, maar neit als haar vriendje.' Ze voelde zich opeens neit zielig meer. Ze was neit te zwaar... ze ahd neit eens vet! Toch? Ze voelde even aan haar zij, maar nog steeds geen vet te bekennen. 'Eigenlijk emoten je voeten worden gekust, vind je neit? Ik deed niks, dus neti door mij, maar...' Ze wierp een zijdelingse blik op Anne.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 16:09:52 GMT 2
Mariël keek haar lachend aan. "Jaa!" Zei ze maar bedacht zich toen. "Uh.. Terry, als dat zo is moeten wij straks ook Evan zoenen.. Ik weet niet of ik dáár nou zo'n zin in heb.." Zei ze grijnzend en trok een wenkbrauw op.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 16:10:50 GMT 2
"Ja dááág! Bekijk het even!" riep Anne verontwaardigt. "Ik ga niet- niet- Het is haar eigen schuuuld! Moet ze me maar niet kietelen". Ze stak haar nesu in de lucht en sloeg haar armen over elkaar.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 16:13:58 GMT 2
"Ow.. Ik mag je niet kietelen, Maar je brengt er niks tegen in als we het hebben over het feit dat wij dan je vriendje moeten zoenen? GEk kind!" Zei ze en ze boog zich naar Anne toe en begon haar weer te prikken in haar zij.
|
|