|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 16:14:57 GMT 2
Terry lachte. 'ja, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik Evan wil zoenen. Al hoewel... hij is wel erg leuk.' Ze knipoogde naar Evan en wierp een uitdagende blik op Anne. Ze vroeg zich af hoe kwaad ze zou worden.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 16:19:49 GMT 2
"Ehy! Jij had toch ook een Vriend? Of begin ik nu gek te worden?" Zei Mariël terwijl ze zich omdraaide en naar Terry keek. "Of vind je al weer iemand anders leuk?" Ze keek haar aan. Ze vatte het nu of niet helemaal meer, of terry maakte een grapje.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 16:21:28 GMT 2
"Dat willen jullie tóch niet. Toen straks had hij nog te weinig spieren, zeiden jullie" zei Anne. Stiekem moest ze toegeven dat zijj Evan überhaupt nog nooit had gezoend had. Ze zuchtte even, hield haar neus in de lucht en sloeg haar armen nog steviger over elkaar.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 16:23:31 GMT 2
"Ach nouja, Als je het zo aanbied.." Zei ze en ze stond op en ging weer bovenop Evan zitten. "Of wil je dat toch liever zelf doen?" Vroeg ze uitdagend.. Ze had zelf ook nog nooit gezoend.. Neit dat het iets uitmaakte..
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 16:31:08 GMT 2
"ga van hem af!" grijnsde Anne, terwijl ze opstond en aan Mariël's arm begon te trekken. "Het is mijn vriendje, hij is van mij!" Ze trok harder aan Mariël's arm dan ze aan Evan's arm had getrokken, maar had dit niet echt in de gaten.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 16:34:00 GMT 2
Mariël keek even verbaast toen ze van Evan afgetrokken werd. "Ow.. Wil je het toch zelf doen? Wat jammer nou!" Zei ze en gaf Anne een duw in de Richting van Evan. Ze grijsde. Ze had dat nou niet sirieus willen doen.. Maar toch..
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 16:37:46 GMT 2
"Hé! riep Anne, vlak voordat ze richting Evan werd geduwd, over hem struikelde en languit op de grond terecht kwam. Verward krabbelde ze overeind en knalde met haar hoofd tegen de onderkant van een tafel. "AU!" riep ze, terwijl ze over haar hofod wreef.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 17:32:06 GMT 2
"Gaat het?" Vroeg Mariël hoewel ze haar lach toch moeilijk in kon houden. Hoe kon je nou weer vallen over je Vriendje? "Zit alles er nog aan?" Vroeg ze terwijl ze overeind krabbelde en weer naast Terry ging zitten.
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 17:34:07 GMT 2
"ja hoor" zei Anne. "Nou Evan, je ziet het, ik ben letterlijk voor je gevallen, of zeg maar liever óver je". Opnieuw krabbelde ze overeind en wreef over haar hoofd. "En bedankt voor de hulp, Mariël"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 25, 2007 17:56:38 GMT 2
Evan keek glimlachend naar Anne en stak dan ook zijn hand uit, wat geen nut meer had aangezien ze al was op gestaan. Toch was het een mooi gebaar geweest, bedacht hij en keek even naar Mariël. Hij begreep echt niet waarom Anne zo daarnet tegen haar schreeuwde, maar het waren meisjes en die begreep hij wel vaker niet.
|
|