|
Post by ruka on May 23, 2007 23:28:30 GMT 2
'Ja, ik weet het ik ben onvoorzichtig, maar dat heb ik zelf het merendeel niet in de gaten. Alleen als ik dan pijn heb' zei hij met een grijns. 'Okee, maar...., mijn haar he?' zei hij en twijfelde even. 'Nee laat maar' zei hij rustig en ging zitten. 'Ik hoop dat het weer een beetje beter gaat' Hij keek haar aan en knipoogde.
|
|
|
Post by Madjic on May 23, 2007 23:32:19 GMT 2
Carmen knikte en grinnikte. "Ja, anders had ik je wel naar beneden gesleurd ofzo." Ze ging wat ontspannener zitten. "Trouwens Hunter, ik heb Bou vanmiddag nog gezien. Heeft hij een klap op zijn hoofd gehad ofzo? Hij deed zo vreemd."
|
|
|
Post by ruka on May 23, 2007 23:39:19 GMT 2
'Nou, jah, zo kun je het zeggen' mompelde hij en keek haar even aan. Hij wist wel wat er was, Bou had het tegen hem gezegd. 'Hij is een beetje vreemd, nu hij hier op school zit'
|
|
|
Post by Madjic on May 23, 2007 23:42:16 GMT 2
Carmen wilde vragen of Bou niet zo was geboren, maar besloot dat toch maar niet te doen. "Hij moet oppassen, straks komt hij nog in de problemen." Ze zweeg even en grinnikte toen. "Heb jij hem dat geleerd ofzo?" Geinde ze.
|
|
|
Post by ruka on May 23, 2007 23:46:51 GMT 2
Hunter moest lachen. 'Dat valt wel mee, ik verzin meestal de ideeën, en Bou die voert ze gewoon mee uit' zei Hunter lachend. 'En het kan best dat Bou in de problemen komt, ik hoop het in ieder geval niet. Zullen we een potje tovenaars schaak doen?' hij wees op een schaakbord, en keek toen naar Carmen, hij zou wel snappen als ze het niet wou doen.
|
|
|
Post by Madjic on May 23, 2007 23:51:46 GMT 2
Carmen dacht even na en knikte toen. "Is goed, maar ik kan het niet zo goed." Ze stond op en ging op de stoel zitten. "Maar jij moet ook oppasen. Ooit gaat het een keer fout en dan keert die onvoorzichtigheid van jou zich nog eens tegen je." Zei ze glimlachent, maar ze meende het wel.
|
|
|
Post by ruka on May 24, 2007 0:02:24 GMT 2
'Ik kan je ermee helpen' zei Hunter en zette al de stukken op het bord. 'Ag, dan hebben sommige mensen tenminste geen last meer van mij' zei hij en hij bedoelde eigenlijk Miquel, die zou het zeker weten niet erg vinden. Die zou hem het liefst zelf doden. Hij keek naar de ketting op zijn nek, een soort groen achtig steentje moet bloed was het. Het rode vloeistof was nu nog rustig, maar als hij boos zou worden, zou het opborrelen.
'Ik zou proberen zo voorzichtig mogenlijk te doen' zei hij toen met een lachje.
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 0:05:41 GMT 2
Carmen fronste haar wenkbrauwen. "Waarom zou je? Omdat ik het nu zeg? Dat heeft je tot nu toe niet tegen gehouden hoor." Ze keek naar de schaakstukken, ze kende ze wel bij naam en wist wel welke stappen ze konden doen. Maar meer ook niet. "En hulp is zeker welkom."
|
|
|
Post by ruka on May 24, 2007 0:07:46 GMT 2
'Bijvoorbeeld, ik zou nu niet lomper gaan doen omdat jij gezecht hebt dat ik op moet passen' zei hij rustig. 'Wat snap je niet aan het spel?' hij grijnsde even en keek naar de schaakstukken, hij vond dit leuk, het gaf hem gewoon een soort kik, gewoon zien hoe stenen poppetjes anderen vermoorden.
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 0:11:31 GMT 2
"En je doet het nu omdat...?" Carmen keek van Hunter naar het bord. "Alles, behalve de stenen en welke stappen ze doen." Ze liet haar blik weer op Hunter rusten. "Het spijt me trouwens van vanavond." Zei ze opgedemte toon zodat alleen Hunter het hoorde.
|
|