|
Post by greenlightning on May 24, 2007 14:35:52 GMT 2
Miquel sloeg het tweetal gade. Hij lag met zijn armen gerkuisd op de rugleuning van de bank en keek naar hen. Als ze verliefd werd op hem... dan zou hij maar beter goed voor haar zijn! Anders kreeg hij ruzie. Toch was er ergens een stemmetje diep in hem, dat wensde dat ze ze voor hem zou kiezen. Hij zuchtte diep en sloot zijn ogen. Het zou wel niet zo zijn. Dan moest hij maar gewoon een goede vriend zijn.
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 14:49:39 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Het is niet eerlijk als je me helpt." Zei ze tegen Hunter en keek de leerlingenkamer rond. Toen haar oog op Miquel viel glimlachte ze. "Miquel, wil jij me misschien helpen?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 14:54:57 GMT 2
Miquel keek verbaasd op, sprong overeind, over de bank heen en gleed naar haar toe. 'Waar moet ik je mee helpen Carmen mijn roosje?' Hij had teveel lol om die naam om ermee te stoppen. Hij had het gesprek neit gevold, alleen naar hun lichaamstaal gekeken, zoals hij ok deed bij wedstrijden.
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 15:52:57 GMT 2
Carmen schudde grinnikent haar hoofd. "Tovenaarsschaak." Zei ze en gebaarde naar het bord. "Ik ben er niet bepaalt goed in." Ze knipoogte vrolijk.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 16:20:06 GMT 2
Miquel keek ernaar en krabde in zijn nek. 'Ehm.. ik ook niet eigenlijk. Ik ben niet echt van de rustige denkspelletjes...' Schaken was geen sport. Paraglyding, dat was een sport. Hij haalde zijn schouders op. 'Ik zou je graag helpen, maar aan mij heb je niks.'
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 16:27:32 GMT 2
Carmen lachte. "Denk je dat 2 slechte spelers, 1 goede verslaan?" Ze hield speels haar hoofd een beetje schuin. Ze wist nogsteeds niet wat ze met de 2 jongens moest doen, ze probeerde maar met beide een beetje bevriend te blijven.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 16:33:41 GMT 2
Miquel grijnsde breed. 'Als je denkt dat ik je neit alleen maar slechte raad ga geven en we niet gaan vechten over welke zetten we meoten doen...' Hij dacht treug aan vroeger, als hij en Tyra samen tegen hun broers gignen. Ze hadden altijd vechtend over de grond gerold omdat ze het nooit eens werden. Dan rende ze om de beurd weg met een stuk om elkaar dwars te zitten. Dat was leuk. 'ik help je graag. Nou, in hoeveel zetten denk je te winnen Hunter? Ik gok op tien.' Hij ging zitten en keek de jongen alchend aan.
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 16:40:15 GMT 2
Carmen haalde haar schouders op. "Ik hoop het niet." Ze grinnikte. "Maar zou je mij aanvallen?" Ze keek hem even aan, amar wende toen snel haar hoofd af.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 16:43:37 GMT 2
Miquel boog zich over haar heen en gromde. 'Ik zou je zeker aanvallen en reken maar dat ik sterker ben!' Hij lachte en begon haar te keitelen. Dat was ook een soort van vechten. Mensen gaven zich over als je dat lang genoeg deed. Leuk, stoeien!
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 16:53:30 GMT 2
Carmen gierde het uit, ze kon niet tegen kietelen. "Hou op!" Gilde ze en stootte de tafel met haar schaakbord bijna om. Ze probeerde Miquels handen te pakken om hem op te laten houden.
|
|