|
Post by greenlightning on May 24, 2007 17:45:23 GMT 2
Miquel keek in haar ogen. Ze waren een beetje wazig. Hij legde zijn hand op haar voorhoofd. Ze voedle warm aan. Hij wendde zich tot Hunter. 'Ik denk dat ze tich echt naar de zieknzaal moet. Haal anders die zuster.. hoe heet ze ookalweer, als Carmen niet daarheen wil. Ik denk dat het toch neti helemala goed zit. Laten we het maar voor de zekerheid cheecken.' Hij keek naar Carmen. Hij wilde har niet tot iets dwingen, mar dit was voor ahar eigen bestwil!
|
|
|
Post by ruka on May 24, 2007 17:53:02 GMT 2
'Nee, ze wil het niet, dus dan doen we het niet' zei Hunter rustig. Hij keek naar Carmen. 'Ik geloof je als je zegt dat het goed gaat, maar als het echt niet gaat, zeg het dan even' zei hij en knipoogde naar haar. Hij wist toch wel dat als ze iets niet wou ze het niet ging doen. 'We zien vanzelf wel als het niet gaat' zei hij tegen Miquel
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 17:58:16 GMT 2
Miquel stond nijdig op. 'Het spijt me carmen mijn roosje, maar ik ga toch die.. hoe heet ze nou, halen. Ik ben zo terug. Blijf wel hier, okeej?' Hij liep snel naar de deur. Daar bleef hij staan en keek even om. 'Het spijt me,'zei hij tegen haar en liep weg. Een ehrsenschudding kon vervelend worden...
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 18:05:19 GMT 2
Carmen zuchtte. "Het is zijn schuld." Mompelde ze nog eens en keek Hunter aan. "Het spijt me, ik verpest ook alles." Mompelde ze verdrietig en een beetje boos op zichzelf.
|
|
|
Post by ruka on May 24, 2007 18:07:37 GMT 2
'Ja, tuurlijk is het zijn schuld!' zei Hunter en keek naar Carmen. 'Maar dat komt gewoon door hoe hij doet, hij deed het niet met opzet' hij keek naar het plafond. Hij knielde bij haar neer. 'Gaat het echt wel?' vroeg hij een beetje bezorgt. Hij gaf haar en vriendschappelijke kus op haar voorhoofd.
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 18:15:03 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Het is helemaal zijn schuld niet." Zei ze een beetje boos. "Niet allemaal. Ik deed gewoon onvoorzichtig. En... het gaat wel, gewoon een beetje hoofdpijn." Zekon niet meer verder liegen.
|
|
|
Post by ruka on May 24, 2007 18:18:01 GMT 2
'Sorry' zei Hunter en keek even naar de grond, toen weer naar Carmen. 'Ik ben blij dat het wel goed gaat' zei hij met een lachje. Hij ging langs haar zitten. Het bloed in zijn kettinkje borrelde, maar waarom?, hij was niet boos.
|
|
|
Post by Madjic on May 24, 2007 18:22:31 GMT 2
Carmen knikte. "Vind je het erg als we een ander keertje toverschaken? Ik heb niet zoveel zin meer." Ze glimlachte zwak. Er was nu al zoveel gebeurd dat ze de 2de brief van haar ouders, die nu ergens op de vloer lag, helemaal vergeten. Misschien ook maar beter...
|
|
|
Post by ruka on May 24, 2007 18:25:04 GMT 2
Hij keek naar het bord, 'tuurlijk niet, ik had er eigenlijk niet meer aan gedacht' zei hij met een knipoog en hij sloeg een arm om haar heen. 'Ik..., nouwjaa, kijk je.., ik vind..., laat maar, wat ga je vandaag allemaal doen?' vroeg hij met een flauw glimlachje.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 18:25:31 GMT 2
Miquel kwam terug, licht hijgend. Madam Plijster volgde hem en liep direct naar Carmen toe. 'Ik vond mevrouw.. eh... dinges voor je,'zei hij en hij bleef bij de deur staan, bang dat ze boos zou worden. 'Madam Plijster,'zei de zuster zonder om te kijken. Ze pakte carmen zonder pardon vast en duwde haar hoofd omlaag zodat ze kon kijken. 'Hmm, dat zou weleens een lichte hersenschudding kunnen veroorzaken. Hoofdpijn, duizelig, misselijk, nou?' Haar stem was snel en streng.
|
|