|
Post by greenlightning on May 20, 2007 23:07:39 GMT 2
Miquel zuchte diep en glimlachte toen. Bemopedigend gaf hij opnieuw een kneepje in haar schoduers. 'je hoeft het me neit te vertellen. Ik zal luisteren als je wil, maar ik zal je niet alstig vallen met vragen die je neit wil of kunt beantwoorden. Okeej?' Hij keek haar onderzoekend in de ogen. Kon hij maar gedachten lezen, misschien dat hij dan kon helpen.
|
|
|
Post by Madjic on May 20, 2007 23:10:06 GMT 2
Carmen knikte. "Dank je. Je bent de eerste die zo naar me luistert enzo. En het helpt wel, denk ik." Ze vroeg zich kort af wat haar ouders zouden doen als ze hier waren, maar toen ze wist wat dat was verbande ze de gedachte uit haar hoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 23:15:20 GMT 2
Miquel knikte. 'Ik heb een zus van jouw leeftijd. Onze leeftijd... Ik elk geval, ik weet dat meisjes gewoon hun verhaal kwijt meoten. Anders ontploffen ze of gaan ze eenzaam zitten huilen en worden ze gewoon diep ongelukkig omdat ze eht opkroppen. Dat is niet goed.' Hij lachte. Tyra was niet zo'n prater, maar als er eenmaal iets zat...' Jongens doen dat niet,' zei hij en hij tikte op de bank, daarna liet hij zich vallen en ging zitten. 'Jongens kroppen het op en vergeten het ofzo. Daarom zien Ze vaak niet dat ze daarmee hun vriendinnen benadelen. Ik ben adners. Ik heb een zus.' Hij Zei eht heel trots. Maar hij was ook trots op zijn zus.
|
|
|
Post by Madjic on May 20, 2007 23:18:47 GMT 2
Carmen grinnikte even. "Ik heb alleen een broertje, maar dat is niet iets waar ik blij mee ben. Nog even en hij komt ook op Zweinstein. Maar hij valt dan weer wel bij mijn ouders in de smaak." Ze schudde haar hoofd, nou begon ze weer over haar ouders. "Maar goed, dat is onbelangrijk."
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 23:26:42 GMT 2
Miquel barstte in alchen uit. 'Een broertje? Zal ik je mijn ellende vertellen?' Hij klopte op de plek op de bank naast hem, een subtiele vraag of ze naast hem wou gan zitten. Hij telde het op zijn vigneners af. 'Ik heb een oudere half zus, een oudere halfbroer, nog een odeure halfbroer, een tweelingzus, jeej een echte zus - hij grinnikte- een klein halfbroertje en nog een klein halfbroertje. Ik mag van hen allemala alleen mijn grote zus, mijn op een na grootste broer en mijn tweelingzus. De rest mag weg wat mij betreft. Heeft mijn vader nooit geleerd hoe je veilig sex moet hebben?' Hij schudde zijn hoofd.
|
|
|
Post by Madjic on May 20, 2007 23:35:57 GMT 2
Carmen aarzelde even maar ging toen toch naast Miquel zitten. "Je hebt een... grote familie." Grinnikte ze. "Ik ben blij dat ik alleen een broetje heb, meer zou alleen maar ellendiger zijn."
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 23:48:07 GMT 2
Miquel schudde hevig van nee, glimalchte blij toen ze naast he kwam zitten en grijnsde. Hij draaide zich naar haar toe. 'Mijn tweeling zu is zoiezo gewldig en mijn odeure zus ook. Kijk.. Ik zal de namen even noemen op volgorde van leeftijd. Je hebt Lindsey, Mike, Michael en dan Tyra en ik. Dan die adnere twee. Mar michael en Lindsey zijn super. Tyra, nou duh, me tweeling zus. Wij zijn een. Van haar moet ik wel houden. En die adnere drie.. ehm.. ze mogen ergens anders heen gaan van mij. Ik hoef ze niet.'
|
|
|
Post by Merel on May 21, 2007 8:32:37 GMT 2
Mariël kwam binnen gelopen met haar tas vol zoetigheid die ze mee had genomen uit de grote zaal. "Wat hoef je niet? Zo'n lekker lolli?" Zei ze en hield wat lollies omhoog. "Willen jullie er ook heen? Ze zijn erg lekker." Ze plofte op een stoel neer dicht bij Carmen en Miquel. Zelf pakte ze een cakje en at deze op.
|
|
|
Post by Madjic on May 21, 2007 12:17:07 GMT 2
Carmen glimlachte. "Dan ben je vast blij dat je hier bent en niet thuis." Toen Mariël binnen kwam en begon te schreeuwen schudde ze alleen maar haar hoofd. Ze was gewend geen snoep te eten, dat mocht ze toch nooit van haar moeder.
|
|
|
Post by greenlightning on May 21, 2007 14:15:48 GMT 2
Miquel besprong Mariël bijna. 'Give me give me give me!' Hij pakte een twee lolly's, stopte er een in zijn mond en rijkte de ander naar Carmen. 'mondje open, kom op, zeg eens ah!' Hij zwaaide ermee voor haar neus. Mariël had gelijk. Ze waren echt heel lekker. Hij grijnsde en antwoordde: 'Je hebt geen idee hoe blij ik ben om neit thuis te zijn! Geen gezeur van mijn vader, geen stiefmoder om me nek, geen mike met zijn arrogante kop en vooral... geen irritante broertjes! Behalve Mice dan.' Hij lachte en knipoogde. 'Hij heet eigenlijk Mizaro, maar ik noem hem Mice, omdat Tora hem Mize noemt. Hij is een muis.'
|
|