|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 16:47:22 GMT 2
Ace liep met zijn handen in zijn zak, door de hal. Waarop hij wachtte, wist hij niet maar het was iets. Toen hij aan het einde van de hal was, liep hij weer terug en zo ging het door. Zijn blik naar de grond gerciht, soms kijkend op zijn horloge. Hij liep hier al 2 uur heen en weer. Heel veel keken naar hem, met een rare gedachte.
Uitinedleijk was hij de stilte hier zat en begon te zitten.
It's funny how a man only thinks about the *Beep* You got a real big heart, but I'm looking at your *Beep* You got real big brains, but I'm looking at your *Beep* Girl, there ain't no pain in me looking at your *Beep* "
Hij grinnikte. Dat was echt ene liedje voor hem. Hij liep nu wat dansend door de hal heen nog steeds wachtend op het onbekende.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 17:48:56 GMT 2
Devon gooide zijn tas van zijn schoduer en schudde zijn verkrampte speiren los. Zijn reis hierheen was lang niet zo prettig geweest als hij had gehoopt. De cabines waren te krap, de banken te hard. Waarom kon je toch nooit verschijnslen op een school? Daarvoor leerde je het toch... Hij keek om zich heen, zoekend naar zijn welkoms comite. Ze wisten toch dat hij vandaag zou aankomen?
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 18:07:44 GMT 2
Hij grinnikte even om zichzelf terwijl hij opeens tegen iemand aanliep. Hij keek diegene aan. "Op jouw wachtte ik dus, ken je wl niet maar. Ik wachtte op je, denk ik" Hij trok zijn wenkbrauw op. Hij kraamde dus onzin uit en draaide zich weer om. Om daarna weer terug te lopen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 18:10:48 GMT 2
Devon keek de jongen vreemd aan en schudde zijn hoofd. 'Zou me verbazen. Ik word meestal alleen maar opgewacht door mooie meiden of vrienden. Jij bent geen van beiden. Al hoewel, als je een jurk droeg en wat opvulling, misschien was je dan wel een heel knap meisje...' Hij rekte zich uit en leunde ontspannen tegen de muur aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 17, 2007 18:28:19 GMT 2
Hij draaide zich om met een heel arrogant gezicht. Hij boorde zijn ogen in die van de jongen. "Welke meiden? Wacht je op jezelf? Want, uhh dat haar is zó 2006" Hij grinnikte even terwijl hij zijn handen als een meisje in zijn zij zette en even knipperde. "Ik hoop dat me haar goed zit voor je?" Hij keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 19:14:20 GMT 2
'Het zit werkelijk ge-wel-dig,' klonk er een eindje bij hen vandaan. Amber kwam grijnzend aanlopen en stak haar hand op naar Devon. 'Hé, Deef! Lang niet gezien!' Ze haalde haar tas van haar schouder en gooide die naast Ace neer. 'Waar heb je uitgehangen?'
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 20:27:46 GMT 2
Devon staarde Amber aan. 'Ik reis de halve wereld over en wat ik krijg te horen is: waar heb je al die tijd gezeten? Ik had wel een warmer welkom verwacht!' Hij opende zijn armen uitnodigend en grijnsde naar Ace. 'Meisje nummer een. Wat zei je ookal weer, schoonheid?' Hij kon een triomfantelijke lach neit onderdrukken.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 16:14:32 GMT 2
'Oké, oké. Dat doen we overnieuw,' grinnikte Amber, waarna ze achteruit liep en weer op Devon af kwam lopen. 'DEEF! Jongen, wat ben ik blij je weer eens te zien!' riep ze enthousiast uit, breed lachend op Devon af lopend.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 16:25:17 GMT 2
"Kijk je uit.. TRAP!" Zei Mariël die Angelina van achteren vastgreep zodat ze niet voorover de trap af rolde. "Dankje.." Zei ze grinnikend en ze liepen de trap af. "Heey Ace!" Zei Mariël grijzend. "Hoe is het met jou?" Vroeg ze vervolgens. Angelina kreeg Devon in het oog. "Heey.. Jou heb ik al een tijdje niet meer gezien! Wat doe je hier op zweinstein?" Vroeg Angelina Verbaast.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 16:29:25 GMT 2
Devon stapte op Amber af en gaf haar zacht een kusje op haar mond, voor hij zijn armen om haar heen sloeg. "geweldig je te zien!' Opeens viel zijn blik op Angelina. Hij deed een stap achteruit en deed alsof hij opeens geen adem meer had. 'Wie hebben we daar! Angel toch! Moet dat er zo mooi uit zien? Voor uiterlijk krijg je dikke tien, maar aan je elegantie moet je werken.' Hij grijnsde breed naar zijn vriendin en wierp toen een geinteresseerde blik op Mariël. 'Ik geloof neit dat wij elkaar kennen,'zei hij en boog. 'Mijn naam is David Shadows.'
|
|