|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:06:30 GMT 2
June werd inderdaad nog roder. "Nee euhm.... meer..." Ze schudde haar hoofd en zocht naar de juiste woorden. "Het is meer omdat ik me soms alleen terugtrek en dan haast onzichtbaar ben behalve voor de mensen die weten waar ze moeten kijken." Zei ze in een adem en slikte toen. "En ik heb geen aanbidders." Ze wende haar blik af en dacht even aan Manual, maar schudde de gedachte haastig weg.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:12:30 GMT 2
Devon glimalchte, teriwjl hij voor zich uit keek. 'Je mag mij een aanbidder noemen. Als ik je op een feestje zag, dan zou ik het wel weten. Zoiezo, meteen toen i je zag wist ik het wel.' Hij glimlachte ontwapenend naar haar. 'Je hoeft neit onzeker te zijn. Er is niks mis met jou. Helemala neit zelfs.'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:20:05 GMT 2
June keek Devon verbaasd aan. "W-wat zou je dan doen?" Ze schudde meteen haar hoofd. "Nee laat maar, dat vroeg ik niet." Ze keek voor zich uit. "Dan ben je de enigste."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:23:16 GMT 2
Devon grinnikte. 'Ik zou je meteen ten dans hebben gevraagd. Het is een eer voor een jongen om emt een mooi meisje als jij gezen te worden, zelfs als ze hem alleen maar de school laat zien.' Hij keek haar nu wel racht aan, met stralende blauwe ogen en een lieve glimlach. Hij ad het nou eenmaal voer zich om mensen gerust te stellen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:30:21 GMT 2
June durfde Devon niet aan te kijken, wetend dat hij haar aankeek. "Zoals ik al zei, dan ben je denk ik de enigste. Voor veel ben ik vooral een... ja muurbloempje of een betweter."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:32:34 GMT 2
Devon lachte. 'Ik zal dara weinig problemen mee hebben. Je zou het niet zeggen misschien, maar ik ben erg intelligent. Niet zo slim als SHire, maar toch wel bijna even slim.'Hij grijnsde naar haar. 'Misschien moet je je open stellen. Houding heeft er ook veel mee te maken. Ach, ik kijk er wel doorheen, maar sommigen doen dat niet. Arrogantie shijnt aantrekkelijk te zijn. ACh..' Hij dacht aan Shriie en voelde zich opeens een hypocriet.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:35:46 GMT 2
Nu keek June Devon wel aan. "Ik ken Shirie niet zo heel goed." Ze verzweeg maar even het feit dsat Shirie haar niet zo mocht. "Maar als ikl mijn houding verander dan ben ik mezelf voor een deel niet meer"."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:37:36 GMT 2
Devon knikte. 'Precies. Jij bent jezelf en dat is mooi. Als je wat minder onzeker wordt, dan zal je houding ook zelverzekerder worden. Ik kan je daar wel mee helpen als je wil. Je hoeft echt niet zo onzeker te zijn en je op de achtergrond te houden. Je bent een ster die hoort te stralen. Je hoeft geen arrogante trut te worden hoor.' Hij knipoogde naar haar.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:43:46 GMT 2
June glimlachte. "Maar ik hou me ook liever op de achtergrond. Dan word ik tenminste met rust gelaten. En ik heb eigenlijk ook geen zin om allemaal jongens achter me aan te hebben." Ze grinnikte bij de gedachte.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:48:30 GMT 2
Devon haalde zijn schouders op. 'jammer hoor. En wat als er nou een jongen je echt heel leuk vind? Zou je hem dan teleurstellen?' Hij keek haar vragend aan, verwonderd en lief.
|
|