|
Post by Krista - on Nov 18, 2007 16:41:02 GMT 2
Meral strompelde de trap af en wierp verbaasd een blik op Ace, David en een drietal meisjes. Ze liet haar tas met een klap op de grond vallen en leunde tegen Ace aan. "Hoi" mompelde ze binnendsmonds
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 17:00:44 GMT 2
Amber begroette Angelina en Mariël glimlachend. Ze moest even grinniken toen ze Devons blik op Mariël zag. 'Pas maar op voor hem, hoor,' zei ze grijnzend tegen Mariël, terwijl ze David even op zijn rug sloeg. Ze zag Meral aankomen en stak haar hand even naar haar op.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 20:52:37 GMT 2
June liep rustig door de gang, aan haar ene schouder hing haar tas en op de andere zat haar kitten. Ze neuriede een liedje dat Lena net nog had gespeelt en bewoog haar hoofd een klein beetje mee. Ze lette niet echt op de mensen om haar heen en eigenlijk ook niet waar ze liep.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 21:59:40 GMT 2
Devon schudde zijn hoofd en snoof om Ambers opmerking. Hij merkte net op tijd eht meisje op dat bijna tegen hem aanliep. 'Hey, kijk je uit?'lachte hij. Hij glimlachte lief naar haar. Opeens viel eht hem op dat ze best wel knap was... Eindelijk eens een mooi meisje dat geen ex van hem was. 'David Shadows en wie mag jij zijn?'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 22:02:56 GMT 2
June keek geschrokken op, met als gevolg dat ze Foetsie moest opvangen. "Ow sorry." Zei ze net zo geschrokken. Ze zette het klagende katje terug op haar schouder. "June Heart." Ze glimlachte. "Aangenaamd."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:09:21 GMT 2
Devon glimlachte. Hij aaide het katje over zijn kopje en grinnikte. 'Leuk je te ontmoeten. Ik ben heir neiuw. Zou je me misschien willen rondleiden? Ik vind het vreselijk om de weg te meoten vragen... Ik meot naar de Raafjes leerlingenkamer. Tenminste, dat is me verteld.' Hij glimlachte vrolijknaar haar, met stralende, donekre blauwe ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 22:16:36 GMT 2
June glimlachte. "Tuurlijk help ik. Ik moet er toch nog heen." Ze keek even naar Foetsie die in haar oor Miauwde om meer aandacht, maar negeerde hem daarna.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:18:19 GMT 2
Devon glimlachte stralend. Een twinkeling in zijn ogen verscheen. Nieuwe prooi. 'Ik meot nog wel even mijn.. ehm.. huisdier ophalen. Hij is nog buiten. Ik kon hem niet menemen, ga je mee hem ophalen, voor we er heen gaan? Ik kan hem eit de hele avond buiten laten!'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 22:21:51 GMT 2
June grinnikte zacht. "Ja natuurlijk. Anders zou ik een slechte gids zijn." Ze keek even nieuwsgierig. "Wat is je huisdier, als ik het mag vragen?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:29:30 GMT 2
Devon knipoogde naar haar. 'Kom maar.' Hij nam haar mee naar buiten. Hij had Cane vastgebonden aan een paal voor de ingang. Hij liep naar buiten en kwam toen weer naar binnen, met de dingo achter zich aan. Zijn bek zat dichtgebonden et de rode riem, waar Devon hem ook aan vasthad. De dingo kwispelde opgetogen. 'Dit is Cane,'stelde Devon hem voor aan June.
|
|