|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 22:31:54 GMT 2
June volgde Devon en lachte toen ze de dingo zag. "Ow wat hoop ik dat hij het met Glove kan vinden! Anders dan word het een bende overal." Lachte ze. "maar hij is wel lief." Ze boog naar voren om hem te aaien.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:34:56 GMT 2
Cane kwispelde en stak zijn tong uit in het kleine beetje ruimte dat de riem toeliet en likte haar hand. Opgetogen sprong hij half tegen haar aan. Devon keek bedenkelijk toe. 'Ja, hij lijkt erg leif en ij is het ook wel.. hmaar hijblijft een wild dier. Hij heeft wel eens iemand geprobeert te bijten, dus als het druk is, dan muilkorf ik hem. Eigenlijk wel zielig, maar ja, anders wordt hij afgemaakt omdat hij zogenaamd vals is.'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 22:38:08 GMT 2
Met een kreet sprong foetsie van June schouder af en haakt zich vast aan June rug. "Au, Foets!" Riep ze en kwam overeind. "Sorry, je zou zeggen dat hij zo onderhand wel aan honden gewend was." Ze probeerde het katje van haar rug te halen maar kon er niet bij.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:41:05 GMT 2
Devon trok de riem strak, zodat Cane een eind naar achter werd getrokken en stapte met een voet om June heen. Hij pakte met zijn vrije hand het katje bij zijn buik vast en trok hem voorzichtig los. 'rustig maar, kitten. Komt wel goed,'zei Devon met zijn australische accent. Hij reikte hem June weer aan en glimlachte.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 22:42:49 GMT 2
June glimlachte en blooste licht. "Dankje." Ze pakte Foetsie aan en hield hem goed vast zodat hij niet opnieuw weg kon komen. "Euhm... zullen we maar gaan?" Vroeg een beetje onhandig.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:49:10 GMT 2
Devon glimlachte en knikte. Hij reikte zijn vrije arm uit, zodat ze de hare erdoorheen kon haken. 'Voor het geval ik je kwijt raak.'Hij knipoogde en zei toen hard tegen Cane, toen die omhhoog probeerde te springen naar het katje: 'Rustig zijn beest! Nu braaf, of ik bind je vast aan bek en poten als een aligator!' De dingo piepte en likte zijn hand uit pure onderdanigheid. 'Zo, zullen we gaan,'glimlachte Devon, zich weer tot June richtend.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 22:52:58 GMT 2
June keek licht aarzelend naar zijn arm, maar stak haar arm er toen door heen. Ze glimlachte verlegen naar hem. "Gebeurd niet hoor. Je bent vrij makkelijk te onderscheiden van andere leerlingen." Ze keek vooruit en bestefte toen wat ze gezegd had. "Ik bedoel doordat je dingo bij hebt." Zei ze haastig en werd nog roder.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:55:31 GMT 2
Devon knikte. 'Ik weet dat ik opvallend ben. Niet altijd goed, maar ach, je went eraan. Ik bedoel, soms wil je even onzichtbaar zijn. Als je ergens mee zit, of gewoon niet zo vrolijk bent. Dat je alleen vrienden wil en neit dat iedereen maar naar je toe komt...' Hij negeerde haar opmerking. Hij had zo zijn tactvolle kant. 'Zullen we dan maar gaan?'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:00:22 GMT 2
June knikte en begon te lopen. "In onzichtbaar zijn ben ik ontzettend goed." Ze glimlachte. "Vandaar de bijnaam Flower van mijn vrienden, als in wallflower." Ze grinnikte.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:03:08 GMT 2
Devon keek haar verbaasd aan. 'Jij een muurbloempje? Je bent wat verlegen, maar als je dat neit was, dan zou je absoluut een hoop aanbidders hebben hoor. Je bent zo'n mooi meisje.' Hij glimlachte leif naar haar en draaide tactvol zijn blik af, zodat hij haar niet zou zien blozen, wat verwachtte dat ze zou doen.
|
|