|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:02:16 GMT 2
June grinnikte. "Ligt eraan wie die jongen dan is. Maar ik zou het bijna niet over mijn hart kunnen verstijken iemand teleur te stellen. Maar nog, als het iemand is als..." Ze dacht even na. "Het griezelige broertje van Carmen, dan zou ik hem met alle plezier teleurstellen."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:05:39 GMT 2
Devon haalde zijn schoduers op. 'Ken hem niet. En als het iemand was als ik? Ben ik eng?' Hij had zijn zinne op haar gezet. Misschien een paar keer uitgaan en hopelijk ahd ze dan genoeg gevoelens voor hem. Vreemd hoe snel gevoelens toch konden komen...
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:14:58 GMT 2
June lachte. "Nee, jij bent niet eng. En als het iemand als jou is doen... nou eigenlijk wie weet." Ze keek hem een beetje uitdagend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:16:23 GMT 2
Devon lachte. 'ik hoop dat jij het weet. Aan wie moet ik het anders vragen? Hallo, hallo! Weet iemand of zij ooit in een jongen als ik intresse zou kunnen hebben?' Hij deed alsof hij riep, maar verhief zijn stem niet. Hij knipoogde naar haar.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:22:15 GMT 2
June lachte. "Nou misschien. Ligt eraan of die jongen niet stiekem een duistere kant heeft of dat hij misschien wel een hekel heeft aan mijn vrienden."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:25:28 GMT 2
Devon grinnikte. 'Ik haat niemand en niemand haat mij. Ach, iedereen heeft zo zijn duistere kanten, maar maakt ons dat noiet jist spannend en interessant?' Hij glimlachte open naar haar. Ze was mooi, lief en slim, precies waar hij op viel.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:34:23 GMT 2
"Nou bedankt, dus je haat me?" June keek Devon met glinsterende pretoogjes aan. "En ik heb geen duistere kant. Ik ben een en al licht, als een zon!"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:36:32 GMT 2
Devon grijnsde breed. 'das mooi, want ik ben duister als een schaduw. Dat ben ik aan mijn naam verplicht.' Hij liet haar even los en keek haar recht aan. 'En ik haat j niet, alles behalve. Ik vind je... buitengewoon interessant, op vele maneiren. Misschien is dat eht wel. Twee tegenpolen trekken aan, niet waar?'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:44:01 GMT 2
June grinnikte. "Ja, misschien is dat het wel. EN mooi dat je me niet haat. Want je wilt niet weten wat ik met mensen doe die me haten." Ze grijnste breed.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:48:20 GMT 2
Devon deed een stap dichterbij. 'VErtel eens, wat doe jij met mensen die je haten? Ik ben super sterk, gespeird en ook met een toverstok erg behendig. Wat denkt dit mooie, maar oh zo kwetsbare meisje te doen als ik haar zou haten? Waarvan ik nu al weet dat ik dat nooit zou kunnen..'
|
|