|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:50:54 GMT 2
June grijnst werd nog breder. 'Nou deze mensen ontloop ik dan zo dat ik ze niet meer zie en dat ik geen angst voor ze heb. Haal vervolgens mijn vriend de Ier en mijn vriend de steen en meestal lukt het dan wel."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:54:05 GMT 2
'Je hebt een steen en een Ier als vriend? Goh, je meot wel erg eenzaam zijn.'Hij zei eht op een vrolijke, plagerige manier. Hij snapte die steen niet, maar die Ier kwam nog wel over. Hij grinnikte. 'Maar wat als je een jongen nou neit haat? Wat als die jongen nou heel lief voor je is en je gelukkig wil maken?'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:57:32 GMT 2
June giechelde zacht. "De steen is niet echt een steen, maar... laat ook maar." Ze keek alsof ze er diep over moest nadenken. "Nou ik denk, als dat zou gebeurden, dat ik die jongen wel een kans zou geven."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 1:07:07 GMT 2
Devon grijnsde breed. 'Kijk, dat is nou goed noieuws, is het toch nog neit hopeloos. Nou, wil je me nog naar de leerlingenkamer brengen? Ik begin te verlangen naar een bank en een tafel om mijn veoten op te leggen.' Hij rekte zich uit.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 1:25:53 GMT 2
June grinnikte en schudde haar hoofd. "Ja, natuurlijk. Anders had ik op het begin toch niet al ja gezegt of niet soms? En toruwens, het is hier ook een beetje fris, in de leerlingenkamer is het eigenlijk altijd lekker warm."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 17:52:19 GMT 2
Devon haalde zijn schouders op. 'je zal wel gelijk hebben. Het ois een hele overstap. Eerst Austarlie, dan vuba en nu hier. Alsof je van de sahara en de kalahari opeens op antartica beland. Zo vreemd.' Hij deed een stap naar voren, en keek haar vragend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 19:36:38 GMT 2
June lachte. "Ach, arme jij. Wil je een knuffel?" Ze lachte opnieuw en voelde hoe uitgelaten ze eigenlijk was. Ze knikte even en liep met Devon mee.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:17:57 GMT 2
Devon knikte en opende zijn armen. 'Tegen een knuffel zeg ik nooit nee. Een kus van een mooie dame sla ik ook nooit af, maar vrienschapsuitingen zijn altijd goed.' Hij grijnsde breed en schrok toen hij zag hoe de arme dingo op zijn achterrpoten moest staan om neit te stikken. Snel liet hij de riem wat varen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 20:40:12 GMT 2
June lachte. Het was niet serieus bedoelt, maar ach why not. Ze gaf hem met een lichte aarzeling een knuffel. "Zo, ben je nu niet meer zielig?" Vroeg ze grinnikend.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:51:59 GMT 2
Devon grinnikte en gaf haar zacht een kus op haar voorhoofd. 'iK ben geen moment zielig geweest. Het komt niet vaak voor dat ik zielig ben hoor. Maar de knuffel was erg welkom. Was wel beetje eenzaam, aangezien niemand leek te weten dat ik kwam en me beste vrienden me zijn vergeten.' Hij trok een pruillipje.
|
|