|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 20:57:49 GMT 2
June blooste weer licht. "Graag gedaan. Wie dan allemaal? Ik neem aan Shirie, omdat je net over haar begon maar wie nog meer?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:59:52 GMT 2
'Shirie en Joey. Ik had ze geschreven dat ik zou komen. Shriie leek erg blij, Joey droog, als altijd. Ach, zijn zaak. In elk geval had ik erg gehoopt dat ze heir zouden zijn om me te ontvangen. Of zouden ze mijn laatste uil niet hebben ontvangen? Ik ben namelijk drie dagen eerder dan ik had verwacht.'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 21:02:24 GMT 2
June grinnikte. "Ik zal Carmen of Lena wel vragen ze te waarschuwen, die zitten ook in griffoendor. En je betn helaas niet toegestaan in de leerlingenkamer van de andere afdelingen." Ze keek hem aan en voelde ineens kriebels in haar buik. Snel wende ze haar hoofd af.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 21:08:10 GMT 2
Devon maakte een geluidje dat tussen teleurstelling en ongeloof in zat. 'Dat mocht bij ons ook niet,' zei hij sip,'maar wij wisten maneiren om toch bij elkaar te komen. Welke afdeling zit jij?' Hij voelde een dierepe teleurstelling dan hij toonde. Hij kon er niet tegen om Shirie lang neit te zien...
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 21:11:02 GMT 2
"Ravenklauw. Maar geen zorgen, er zijn genoeg geheime kamers enzo. En een vriend van me die gaat binnekort toch naar zijn vriendin in griffoendor. Dus ja, waarom jou jij dat niet mogen... zo af en toe." June bleef voor zich uitkijken.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 21:20:48 GMT 2
Devon moest zich inhouden om niet te juichen en zijn gezicht strak te houden. 'Ik ben heel blij dat ik jou in elk geval wel altijd heb. Ik bedoel, in mijn afdeling dan.' Hij keek even weg en wreef met zijn hand door de blonde haartjes in zijn nek. 'Waar staat die afdeling eigenlijk voor?'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 21:26:26 GMT 2
June glimlachte. "Wijsheid, ofzo iets tenminste. En Griffoendor is iets met dapperheid. Zwadderich, ja daar zitten de wat... egogante en evil-" Ze glimlachte. "-leerlingen. En Huffelpuff weet ik eigenlijk niet."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 17:01:49 GMT 2
Devon zuchtte geergerd. 'Alweer die wijsheid. Alsof het mij wat kan schelen. Nou goed, ik geef toe, ik pas neit echt in dat moedge gedoetje. Laat andere mensen maar door het vuur heen gaan, ik verzin leiver een verstandige manier om anderen te redden.' Hij was even stil en glimlachte toen. 'Misschien zit ik toch in de goede afdeling.'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 19:19:46 GMT 2
June lachte. "Natuurlijk! Zoiets word niet verkeerd gedaan... denk ik. Er zijn tot nu toe in ieder geval nog nooit verkeerde gevallen gebleken. Maar ga je voor helemaal niemand door het vuur? Ook niet voor je beste vrienden ofzo?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 20:50:53 GMT 2
Devon lachte. 'Kijk, in theorie wel, maar in praktijk zou ik het vuur doven met een spreuk en ze dan helpen. Eerst denken dan doen. Ik doe alles voor ze, maar ergens zoek ik toch de verstandigste manier om dat te doen.' Hij aaide haar nog eens over haar hoofd en bewonderde haar opnieuw. Ze was mooi...
|
|