|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 22:42:12 GMT 2
June schudde haar hoofd. Haar haren zaten altijd een beetje door elkaar, maar Devon maakte het er niet beter op. "Hey, ik ben geen ijdeltuit, maar mijn haar word nog staties van jou." Lachte ze. "En ik doe het zo terug hoor."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 22:44:10 GMT 2
Devon deed een stap achteruit. 'Oh nee, no one touches the hair! Dat is heilig. Nimand komt eraan. Kijk ernaar, hou ervan, maar laat eht verder met rust.' Hi grinnikte en wenkte met zijn hoofd. 'Gaan we?'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 22:53:40 GMT 2
June lachte. "Nou zie het dan maar als een waarschuwing." Ze keek semi-streng. "Na drie waarschuwingen ben je de pineut." Ze klon haar lach niet meer inhouden en liep maar verder als antwoord op zijn vraag.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 23:28:31 GMT 2
Devon hupplede bijna op haar af en deed eht nog een keer. 'Krijg ik nu waarschuwing twee, of krijg ik iets lievers van je?' Hij grijnsde uitdagend.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 23:32:12 GMT 2
June ging met een hand door haar haar. "Nee je krijgt een tweede waarschuwing. Want denk je anders dat je krijgt joh? En als je zo dorgaat komen we nooit bij de leerlingenkamer."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 23:34:11 GMT 2
Devon trok een teleurgestelt pruillipje. 'Vroeg zijn mijn pa altijd, meisjes plagen, kusjes vragen. Vroeger hielp dat, om me te laten stoppen, maar nu leek eht me een iets subtielere manier dan je gewoon voluit om een te vragen.' Hij grinnikte zacht.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 23:44:00 GMT 2
June keek Devon stomverbaasd aan. Ze had geen idee wat ze nu moest en of hij het haar nou serieus vroeg. "Euhm... Vroeg... Euh..." Stamelde ze. 'Ja dit zal echt werken!' Dacht ze boos op zichzelf. Ze slikte en keen even naar de grond. "Vroeg je het dan nu voluit?" Vroeg ze zenuwachtig en verlegen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 23:45:57 GMT 2
Devon glimlachte. 'Sorry, dat ahd ik niet meoten don. Het hoeft niet als je neit wil, maar het was wel waar het op neer kwam ja. Nou, zullen we dan maar gewoon verder lopen en doen of er niks is gebeurd?' komt nog wel...
|
|
|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 23:52:50 GMT 2
June beet op haar onderlip. "Sorry, ik... ben hier niet zo goed in." Ze keek naar de grond. "En weet ook niet echt wat ik da.... nu moet doen." Ze voelde zich ontzettend groen, iets wat ze niet was. Maar eht veel ervaring met jongens had ze niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 21, 2007 17:09:24 GMT 2
Devon schudde zijn hoofd en duwde met ijn duim zacht haar kin omhoog, zodat ze hem aankeek. 'Je hoeft helemaal niks te doen als je dat niet wil. Ik ga gewoon te veel om met van die al te makkelijke meisjes. Dan vergeet je soms dat meisjes met iets meer zelfrespect niet zomaar je zoenen als je daarom vraagt. Laten we het er maar op houdn dat ik niks heb gezegd, okey?' Hij keek haar stralend aan.
|
|